wtorek, 14 stycznia 2020

Róże i szarości

Dziś kontynuuję temat WOŚP i pokazuję ostatnią z rzeczy wystawionych na aukcję.
Tego zestawu jeszcze nie publikowałam; przygotowałam go specjalnie z myślą o WOŚP.
Link do aukcji znajduje się >>>tutaj<<<
Today I'd like to present another WOŚP charity auction. I haven't shown this set anywhere yet. I did the project especially for WOŚP. >>>Here's the auction.






Główny motyw to wzór z serwetki; do malowania użyłam farb kredowych. Ozdobny wzór to szablon od ITD Collection (możecie zobaczyć go >>>tutaj).
The main motif comes from a paper napkin. I used chalk paints. And the ornate pattern was made with a stencil from ITD Collection (you can see it >>>here).













I to tyle na dziś :)
Znów mam sporo projektów rozpoczętych, pomysłów mi nie brak, wena ciągle jest, tylko czasu jakoś tak mało... ;)
That's all... Again I have started some projects, I have lots of ideas, but the time... somehow there's not enough time... ;)

21 komentarzy:

  1. Justynko kolejna pięknie wykona rzecz, cudnie ozdobiłaś pudełeczko, precyzja w każdym calu a i zakładka piękna :) Zdjęcia również mnie zachwycają, robisz je perfekcyjnie :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw i na pewno zachwyci właściciela. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże to bardzo wdzięczny motyw. Piękny komplet Justynko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :) też mam ten szblon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, śliczny komplet!! Bardzo elegancki. Te róże są przepiękne. Ja właśnie kończę podobny komplecik, tylko do zakładki zrobiłam szkatułkę :))). Buziaki kochana!
    PS. Masz ogromne i złote serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny Justynko. Zdjęcia cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam nie tylko rzeczy, które tworzysz, ale też sposób, w jaki je prezentujesz - samo piękno:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplet! juz tak dano nic nie "zmalowałam" że zaczynam tęsknić za decoupagiem
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko cudowny komplecik. Motywy różane w każdej technice wyglądają uroczo. Na pewno komplecik znajdzie nabywców.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bonito, super elegante, super romántico

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż i szarość to piękne połączenie, chociaż ja za różem tak średnio przepadam, to w takim zestawieniu zawsze wygląda pięknie a Twój kunszt dodaje temu zestawieniu elegancji i romantyzmu. Właśnie zaczynam dziergać, na zamówienie, różowo - szarą torbę, sama jestem ciekawa efektu;-) Pozdrawiam i życzę powodzenia na aukcji:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplet, bardzo elegancki, no i te róże to ponadczasowy motyw :) Trzymam kciuki za udane licytacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik:)wszystko idealnie do siebie pasuje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet i jak dla mnie w odpowiednich kolorach. Twoja perfekcja wciąż mnie zachwyca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw upominkowy zmalowałaś Justynko!!! Róże zawsze piękne i zawsze na czasie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, też zaczynam uczyć się decoupage'u :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zestawienie kolorów i urocze motywy, zestaw jest bardzo romantyczny i elegancki zarazem :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niewiele mam do dodania, wszyscy napisali wszystko :)
    A tak naprawdę... cudnie, że wspierasz WOŚP, sama robię to od lat.
    Piękne rzeczy przekazałaś, jestem pewna, że ktoś bardzo się ucieszy.
    Kreatywna i zdolna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...