piątek, 10 stycznia 2020

Ruszam!

Zdjęcia i materiały na WOŚP nareszcie mam gotowe... zaczynam publikację, na początek czekoladowniki na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka. Tak więc RUSZAM w końcu z aukcjami! :)
Na WOŚP jest także mój decoupage, jest coś starego i jest coś nowego.
 Aukcje wystawiam jako 'wesol1989' - czyli z konta mojego Adama 😀
...Wkrótce pojawi się post z tym 'nowym' decoupageowym cosiem 😉
I've finally found time to edit my photos for WOŚP auctions... Today and in the next post I'll show what I've prepared. First some boxes - perfect for a bar of chocolate; designed to be gifts for Grandparents (in Poland we have Grandma's and Grandpa's Days in January).
I've put on >>>auctions some decoupaged items as well, there's something new and something old...



Jeden z tych czekoladowników (dla Babci) trafił już w dobre ręce więc na aukcji pojawią się pozostałe dwa.
One of the boxes has already found its new owner... so in the auctions you'll see two of them.






Kilka szczegółów technicznych...
...Pracowałam na papierach od P13 - kolekcja Till we meet again, używałam małego zestawu oraz większego (15,2 cm x 20,3 cm).
Są tam wzory kobiece, kwiatowe jak i bardziej  'męskie' - czyli na przykład drewno czy cegła 😀
...Bazy do czekoladowników - dwa są w papierze kraft, jeden jest tradycyjny biały.
A few technical details : I used P13 papers ( Till we meet again) , a  smaller set oraz bigger one.
There are some typical 'female' patters and some you could call 'male' ;) brick or wood, example.
I used ready-made bases for the boxes - two in craft paper, one simple white.

 ...Do klejenia kompozycji korzystam z kleju do papieru, tkanin, drewna oraz - do części 'wystających' - taśmy dwustronnej na piance.
 I used glue for paper/fabrics/wood to stick everything. And to have some '3D effect' - 3D foam tape

... Teksty zaprojektowałam sama. Dookoła napisów stworzyłam kompozycję z papierowych kwiatów, sizalu i tekturek-listków (korzystałam m. in. z gałązek lawendowych ).
I designed the texts myself. Around the texts I made a composition of paper flowers, kind of ixtle and paper leaves  (lavender, among others).








...W środku czekoladowników lubię dodać 'kieszonkę' na kartkę, na której można dodać własny tekst/życzenia. Do wykonania takiej kieszonki korzystałam z dziurkacza brzegowego w kształcie falbanki. Bardzo się z nim 'polubiłam' 😀
Inside the boxes there are 'pockets' for a card - one can add his/her own text. I used a  craft punch to make it. I love this effect :)

...Jako zamknięcie czekoladowników dodaję wstążki lub sznurki naturalne, na przykład jutowy. Przyklejam je pomiędzy bazą a papierami na głównej kompozycji.
I add ribbons or natural threads to make a kind of 'fastener'.

Kochani! Zachęcam do aukcji, do wystawiania swoich prac jak i do licytacji (nie mówię tu o moich pracach, mówię ogólnie o aukcjach charytatywnych :))  Sama nie raz brałam w nich udział, i to w różny sposób - kupowałam czyjeś prace lub wystawiałam swoje rękodzieło.
 Pomagajmy! :) pamiętajcie, że dobro wraca ... ja głęboko w to wierzę (i czuję to! :)) i dlatego zachęcam, żebyśmy wspólnie wysłali trochę pozytywnej energii w świat... ;)

20 komentarzy:

  1. Cudowne czekoladowniki, na pewno szybko znajdą chętnych i wspomogą Orkiestrę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace i piękny gest Justynko.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne ubranka na czekoladki , na pewno pójdą jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne czekoladowniki - trzymam kciuki, żeby sprzedały się za jak największą kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne :). Życzę powodzenia na aukcjach, niech osiągną zawrotną sumę! Dla Twojej satysfakcji i dla wsparcia Orkiestry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko cudne są Twoje czekoladowniki i na pewno znajda nabywców. Świetna papiery, świetne napisy i piękne kompozycje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, delikatne i bardzo stylowe czekoladowniki :-) Powodzenia na aukcjach, niech pomagają :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prace,starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą w stu procentach Warto Pomagać! A jak jeszcze pomaga się w takim pięknym stylu to w ogóle świat pięknieje;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace.Myślałam o moich pracach żeby wystawić ale jakoś zabrakło odwagi. Może w przyszłym roku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, by aukcje zebrały jak największą kwotę, szczególnie że Twoje prace warte są jak najwyższej ceny:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, przepiękne są Twoje czekoladowniki! Taka elegancja z nich bije! Cudowne kompozycje!! Piękny gest kochana i zgadzam się „dobro powraca" :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Justysiu, piękne czekoladowniki przygotowałaś!!!
    Pomagajmy! Niech dzieją się wokół nas dobre rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko jak zwykle zachwycasz swoimi pracami, te czekoladowniki są piękne i taki szczytny cel, super :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Son unas tarjetas bellísimas !!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądają, delikatne i proste, z pomysłem :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...