czwartek, 19 marca 2020

Przyjemnie

...I jak to będzie z kartkami w tym roku, w tej sytuacji?...
Naszykowałam się, że będę do Was wysyłać moje wiosenne pozdrowienia, ale czytam u Was na blogach (i w komentarzach), że w tym roku chyba musimy sobie odpuścić?
...And what are we going to do with our cards this year, in this situation?...
I've prepared lots of cards with my spring greetings, I was going to send them, but I read in your blogs (and in your comments) that this year we should let it go?...


A tak przyjemnie się karteczkuje 😉
I wszystkie kartki projektuję tak, żeby były 'wysyłalne' - żeby mieściły się do koperty.
Well, card-making is such a pleasant activity ;) All my cards are 'sendable'  - I design them in a way that they can be easily packed into an envelope.




Nie sądziłam, że kartkowanie mnie wciągnie 😊
Nie uchroniłam się, mimo wielu oporów...
(...Maszynka do wykrojników już czeka na mnie w Paczkomacie, jutro będzie odebrana...)

I didn't think that card-making would be so involving ;) I tried to resist, but I couldn't help it... (well, my die cutting machine will be delivered tomorrow...)

Karteczkowanie zajmuje mnie, kiedy moje decu prace suszą się, albo kiedy nie mam czasu na decu - zdecydowanie łatwiej jest wycinać papier i kleić karteczkę, kiedy muszę być ciągle z Ewunią. Łatwiej wszystko 'rzucić' 😉 i iść zająć się dzieckiem.

Card-making is a good activity when my decu projects must dry, or when I don't have time for decu - it's much easier to cut paper and make a card when I have to be with Eve all the time. It's easier to leave everything and take care of my daughter ;)





Tak właśnie tworzyłam te karteczki - często, kiedy Ewa była obok, bawiła się i wycinała różne kształty za pomocą ozdobnych dziurkaczy... a ja sobie spokojnie i przyjemnie wyklejałam 😉

That's exactly how these cards were made - often Eve was next to me, playing and cutting out different shapes with craft punches... and I was making my cards calmly and nicely ;)

Kilka szczegółów technicznych karteczek:
- pracowałam na papierach P13 z nową kolekcją Spring (można zobaczyć >>>tutaj), choć dodałam kilka starszych papierów/ścinków, które po prostu pasowały, a których szkoda było wyrzucić 😉
- rewelacyjnym dodatkiem jest arkusz Craft o'clock - >>>Liście do samodzielnego wycinania. Wykorzystałam te listki w dwóch kartkach.
- pierwszy raz dodałam >>>te kwiatuszki, i ogromnie mi się spodobały, na pewno jeszcze nie raz po nie sięgnę, i już żałuję, że nie ma ich w większych rozmiarach 😆
- dodałam także perełki samoprzylepne, >>>pastelowe, które doskonale pasują do tej kolekcji

A few technical details:
- I used new P13 collection - >>>Spring, but I added a few paper leftovers from other collections :)
- I used >>>leaves from Craft o'clock. They're absolutely wonderful!
- I used >>>these flowers for the first time and I loved them! I know I'll want to use them again ;)
- there are some pearls, in >>>pastel colours, which match the collection perfectly

Tutaj w karteczkach poniżej można zobaczyć co można zrobić z dwoma dziurkaczami... Zainwestowałam w nie trochę kasy, ale nie mogłam się powstrzymać 😊  Za pomocą dziurkacza >>wielofunkcyjnego i >>narożnikowego można tworzyć cudne dodatki - papierowe serwetki albo paseczki-koronki...

Here you can see how I used two craft punches... They were quite expensive, but I couldn't resist... :) There are two types: >>multifunctional  and >>corner. You can make wonderful elements with them - paper that looks like lace...




Przy uzupełnianiu kompozycji bardzo przydają się motyle... wycinam je oczywiście za pomocą dziurkaczy ozdobnych. Mam trzy rodzaje: duży ażurowy motyl, jeden malutki (1,6 cm) i jeden trochę większy (2,5 cm).

I use butterflies to make my compositions look better... I cut them out with craft punches of course. I've got three types: a large 'lace' butterfly, a tiny one (1,6 cm) and one a bit bigger (2,5 cm).




Do robienia zdjęć bardzo polecam >>>plastry drewna... Lubię dodawać je jako 'tło' przy fotografowaniu moich prac. Są dostępne w różnych rozmiarach. Powiem szczerze, że większość z nich kupiłam z myślą, że będę je ozdabiać - malować albo dekupażować - ale tak naprawdę wykorzystuję je właśnie jako dodatek do fotografii 😄

I recommend >>>slices of wood as a part of your 'stage desing' ;) for your photos... I love adding them as a 'background' when I take photos of my artwork. They're available in different sizes. To be honest, I bought most of them because I wanted to decoupage or paint them - but in fact... I use them as 'stage design' for my photos :D








Powiem szczerze, że ta ostatnia z królikiem (a może to zając???) to chyba moja ulubiona 😉
Tak jak wspomniałam na początku - wysyłkę wiosennych kartek chyba odpuszczę w tym roku... mam na myśli to, że ktoś te kartki musi roznosić... a przez wtedy jest narażony na kontakt z innymi ludźmi... a przecież to coś, czego się nie zaleca obecnie...
Co myślicie?

To be honest, I feel I like the last one with the rabbit (or is it a hare???) most :)
As I said at the beginning - I won't send spring cards this year... I mean someone has to deliver the cards... and it means this someone must meet other people... and this is something not recommended these days...
What do you think??

21 komentarzy:

  1. Bardzo odpowiedzialne podejście. Żeby tak wszyscy myśleli tez o innych... A karteczki są prześliczne, takie delikatne, pastelowe, wiosenne :))). Podobają mi się chyba wszystkie jednakowo, trudno wybrać tę najładniejszą, do każdej buzia się uśmiecha :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko karteczki zachwycające, bardzo wiosenne, delikatne kolorki, taka piękna łąka :) Bardzo szkoda, że nie zachwycą osób do których miały być adresowane. Mam taki sam dylemat, zastanawiam się już ze dwa dni co zrobić. Kartki, kopert i pióro leżą na stole i nie wiem co dalej. Masz rację, ktoś je dostarcza i się naraża. Trochę przykro, ale jeżeli w taki sposób możemy również zapobiegać to zróbmy to. Justynko trzymajcie się zdrowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zastanawiam się nad wysyłką kartek tylko co zrobić skoro właśnie kartkami mogę trochę dać radości tym starszym członkom rodziny które czekają na kartki. Twoje karteczki są bardzo ładne i wiem jak tworzenie ich wciąga. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, bajecznie kolorowe i takie wiosenne :) Ja tez najbardziej uśmiecham się do tej z króliczkiem :) W te świeta bedziemy tylko podziwiać je na blogach, a za rok bedą jak znalazł :) trzymajcie się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są prześliczni i niezwykle delikatne:)
    Po prostu super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, ja nadal się zastanawiam co tu zrobić z kartkami w tym roku...
    Twoje są po prostu prześliczne, takie delikatne i wiosenne, a te pastelowe kolory to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie karteczki takie piękne! Ale chyba najbardziej urzekła mnie ta z rowerem i zajączkiem. Mega wiosennie się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Jak ja lubię takie karteczki, te kolory cudne, pastelowe! Bardzo wiosennie :)
    Natomiast jeżeli chodzi o ich wysłanie, w tym dla nas trudnym czasie, to też miałabym wątpliwości, bo przecież ktoś musi je dostarczyć... też przez wiele rąk taka koperta przejdzie, jednak szkoda by kartek nie wysłać, zrobiłabym to jednak, ale grubo po terminie, lepiej późno niż wcale :)Ale to takie moje myśli tylko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, bardzo dobrze cinto idzie, ewidentnie masz smykałkę:) Ja na twoim miejscu bym nie wysyłała...

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrz, na to nie wpadłam z tymi plastrami drewna! Cały czas mam problem z fajnym sfotografowaniem swoich prac, a przecież też mam takie plastry w domu. Dzięki za radę :)
    Karteczki są świetne, taka pastelowa wiosna jest bardzo subtelna. Szczerze? Ja bym może wysłała... Strach jest wszędzie, ale zakupy przez internet też robimy, a sami listonosze więcej na co dzień rachunków i druczków z banku muszą donieść niż (niestety) naszych kartek. Więc może warto? Zawsze to jakiś taki ludzki odruch, trochę optymizmu w kopercie :) Bo naprawdę szkoda, żeby szły do szuflady.
    Ja na święta dostałam swoją pierwszą maszynkę, wersja mini na początek. Ostatnio dokupiłam wykrojniki i pierwsza praca z ich użyciem powstała na Wielkanoc :) Genialna sprawa. Szkoda tylko, że nie ma kasy na te wszystkie przydasie, oj nakupiłoby się :D Pozdrawiam serdecznie, zdrowia i słońca życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko kartki świetne , piękne pastelowe kolorki i super dodatki. Dzięki za linki do nich. Jak kupiłaś maszynką to obawiam się , że pójdą w odstawkę. Mam całą szufladę dziurkaczy których przestałam używać odkąd kupiłam maszynkę.
    Co do kartek to zgadzam się z tobą . W niektórych miejscach poczta zamknięta a tak jak piszesz ktoś je musi roznieść. Szanujmy siebie i innych . Tak więc karteczki do pudełka a na przyszły rok będą jak znalazł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, piękne kartki. Wspaniale dobrałaś kolory! Wiosenne, delikatne, świąteczne.
    Ja już zdecydowałam. Kartek na Wielkanoc nie wyślę. Żałuję, ale nie chce nikogo narażać. Nie zamawiam nawet nic przez internet. Wiem, że są dwie strony medalu. Sklepy teraz oferują przesyłki za darmo. Rozumiem, że muszą zarabiać. I na pewno zadbały o swoich pracowników. Ale nasz listonosz zabezpieczeń nie ma, sam o siebie zadbał. A kurier? Też dostarcza przesyłki do rąk własnych, bo na wsiach nie ma paczkomatów. Poczekam z wysyłaniem i zakupami:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki są piękne, bardzo optymistyczne i radosne :) W środku też świetnie się prezentują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe, pastelowe kolorki są cudownie wiosenne. Pięknie skomponowane i perfekcyjnie wykonane. Myślę, ze to dobry pomysł, by kartki tym razem schować do pudełka i przetrzymać do przyszłego roku. Chociaż tyle możemy zrobić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki przygotowałaś i za pewne znajdą swoje "przeznaczenie"
    Bardzo podoba mi się kolorystyka i forma:)
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kartki, subtelne, delikatne i po prostu piękne. Fajnie, że się wciągnęłaś w kartkowanie, bo to rzeczywiście dużo przyjemności daje. Tylko czekać, jak Twoja Ewa swoje kartki zacznie robić, bo na pewno ma zdolności po Mamie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko karteczki są prześliczne,delikatne,pastelowe jak mgiełka. Czwarta od dołu z kwiatkami skradła moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne karteczki!! Ja nie będę wysyłać karteczek na te święta, myślę, że wszyscy to zrozumieją.
    Taki dziwny czas nastał, który ma wpływ na wszystkie aspekty naszego życia :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze karteczki stworzyłaś Justynko!!! Te ich pastelowe barwy są zachwycające!
    Rzeczywiście w tym roku to chyba lepiej nie wysyłać kartek, bo rozniesienie ich może stać się dla listonoszy niebezpieczne.
    Pozdrawiam serdecznie w ten trudny czas:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki przepiękne, obyś mogła je porozsyłać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, cudne i pełne radości są Twoje kartki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...