środa, 27 stycznia 2021

Karteczkowa wiosna

...Kiedy zaczynam coś wycinać... nie mogę przestać 😉 I tak powstał kolejny karteczkowy hurcik...

When I start cutting and working with paper...  I can't stop. And... the result is another big set of cards ;)


Zaczęło się od tego, że chciałam przygotować karteczki na >>zabawę mapkową u Ani. Uznałam, że skoro już wyciągam przydasie do scrapbookingu to mogę podziałać trochę więcej 😉

I just wanted to make some cards for >>Ania's event/challenge (to make cards using sketches). Since I took all my craft supplies out I thought I could make more cards.

 

 Karteczki powstały z papierów ITD - >>Shabby Chic for Spring oraz >>Rosy Summertime.

I used ITD papers - >>Shabby Chic for Spring and >>Rosy Summertime.

 

Wena mi dopisuje, pomysłów na różne projekty mam mnóstwo... Momentami aż mnie fizycznie i psychicznie rozsadza (czy to uzależnienie? 😛) jeśli nie usiądę w moim twórczym kącie. Gorzej z czasem. 

I have plenty of creative ideas, I have so much inspiration that I feel I can go crazy (physically and mentally) if I don't sit and craft (am I addicted? ;)) The thing is... I don't have much time.

 





Karolek zaczął ząbkowanie (a jeszcze nie skończył 4 miesięcy), więc - jak się domyślacie - ostatnie dni były dość... trudne.

W nocy pobudkę mam co 2-3 godziny (karmię piersią) i zwykle godzinę 4 rano Karolek uznaje za doskonały czas na uśmiechy i rozglądanie się dookoła 🙈 

W ciągu dnia, jeśli tylko jego drzemka trwa dłużej niż 20 minut, siadam do mojego biurka i działam... brudne naczynia, kurz na meblach i sterta prania mogą zaczekać. 

My Charlie has started teething (and he's not even 4 months old), so - as you can imagine - last few days have been quite difficult. At night I have to get up every 2-3 hours (I breast-feed); what's more, Charlie thinks 4 am is a perfect time for smiling and looking around.

During the day, if my son's nap lasts more than 20 minutes, I sit at my desk and craft... dirty dishes, dust on furniture and piles of laundry can wait.

 





Najbardziej mam ochotę malować... ale to dość trudne - mam na myśli to, że malowanie wymaga skupienia i zapomnienia jednocześnie. A ja muszę być na czuwaniu - nasłuchiwać czy Karol już się budzi.

Dlatego najłatwiej mi wyżywać się kreatywnie przy scrapbookingu - w każdej chwili mogę wszystko zostawić. Przy malowaniu czy przy decoupage kiedy zacznę jeden etap to muszę go skończyć (nie wspominając już, że dodatkowo muszę wyszorować ręce, a na to też potrzeba czasu).

I feel like painting most. But it's difficult - I mean painting requires focusing and forgetting at the same time. And I have to stay alert - I have to listen wheter Charlie wakes up. For this reason it's easier for me to let off my creative steam when I deal with scrapbooking. At any time I can leave my desk. If I paint or decoupage when I start a new step I must finish it (not to mention the fact that I have to wash my hands thoroughly and I need time for it as well).





A tutaj mapki oraz zdjęcia oraz kolaż dla Ani, a >>tu jest post na mapkowe prace ze stycznia. A ponieważ wytyczne co do koloru i wzoru nie są obowiązkowe, postanowiłam pominąć "czarny" i "kropki".




Kiedy wycięłam ptaszorka dotarło do mnie, że na mapce jest prostokąt a nie kwadrat 😆

Pierwszy raz biorę udział w zabawie, w której trzeba trzymać się mapki; mam nadzieję, że to, że dodałam kokardki i gałązkę przy obrazku nie zdecyduje o dyskwalifikacji 😉

 

Dziękuję za wszystkie odwiedziny 💗

I dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem, czuję ulgę, że nie tylko ja miewam problemy z ojczystym językiem 😉

22 komentarze:

  1. Justynko przepiękne kartki. Tyle w nich kolorów, kwiatów, że na chwilę zapomniałam o szarówce i chlapie za oknem :). Jak ja już tęsknię za wiosną :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. O!!! Wiosna u Ciebie Justynko. Kartki przepiękne - delikatne, romantyczne i jednocześnie radosne, bo te kolory spychają biel śniegu za oknem na dalszy plan i przywołują już wiosenną aurę.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie sobie radzisz z tymi karteczkami. Podziwiam że znajdujesz czas na tworzenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko piękne wykonałaś te karteczki, mapki jak najbardziej Ci służą. Podziwiam, że przy maluszku potrafisz tyle fajnych prac wykonać :) Pozdrawiam i życzę, żeby ząbkowanie Karolka było bezbolesne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki- zachwyciła mnie każda jedna i wszystkie po kolei:)
    Ząbkowanie to trudny czas, ale dzieciaki tak szybko rosną i trzeba się cieszyć każdą chwilą
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie te karteczki przecudne, z małymi dziećmi to trudno zabrać się za rękodzieło, ale jeśli się tego bardzo chce, to zawsze można troszkę czasu ukraść na swoje pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko zapachniało wiosną! piękne karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. O raju ile tego, idziesz jak burza :) karolek za chwile podrośnie i zapomnisz o zmęczeniu. Ciesz się jego dzieciństwem, szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doprawdy nie wiem Justynko czemu tu nie ma mojego komentarza, naprodukowałam się wczoraj że hej. Penie nie kliknęłam opublikuj. :-)
    Uwielbiam Twoje kartki i nawet nie wiesz jak się cieszę, że dołączyłaś do mojej zabawy. Te papiery sa cudowna a twoja kompozycje i dodatki to już mistrzostwo świata. Z wielką radością przyjmuję ja do swojej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko karteczki przecudne. Podziwiam Ciebie, dwójka dzieci w tym niemowlę, a ty pełna energii. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały hurcik Justynko. Oj chciałabym mieć tyle energii co Ty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudności w ilości hurtowej... podziwiam i podziwiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie wiosennie już u Ciebie. Karteczki rewelacyjne i to w hurtowej ilości. zapachniało wiosną i powiało ciepełkiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna najprawdziwsza, a tu za oknem mróz i śnieg, ale słonko dziś pięknie świeci wiec nadzieje wiosenne odżywają. Pięknie i ze smakiem Justynko, czyli... nic nowego:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki!!! Tęsknię już za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, wiosennie, pastelowo, tak jak lubię. Justynko wspaniała jest Twoja twórczość, zawsze perfekcyjnie i nietuzinkowo!!! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kreacja i piękne wykończenie. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace. Tak - to uzależnienie, ale nie trzeba się z niego leczyć bo jest nieszkodliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje kartki zachwycają bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...