środa, 6 stycznia 2021

Album z motylem

 Aukcje WOŚP uruchomię za kilka dni... W poprzednim poście pokazałam mini album, który przeznaczę na ten cel, a dziś... jeszcze jeden album, tym razem w pudełku 😊 on też będzie dla WOŚP.


Soon I'll put some of my works on chairty auctions. This album will be one of them.


Album powstał z papierów Craft O'Clock - >>Vintage Treasure zestaw 30x30 cm, korzystałam także z >>dodatków tej firmy, >>arkusza dla tej kolekcji, a także >>listków i >>kwiatków.

I used Craft'O Clock papers >>Vintage Treasure, and their >>extras to cut: >>Vintage Treasure extras, >>leaves and >>flowers.

Album jest na >>bazie-harmonijce kraft, w komplecie z pudełkiem.

Na okładce wykorzystałam także >>perełki w kolorze kości słoniowej oraz >>wstążkę vintage w jasnym kolorze oraz >>koronkę w kremowym kolorze.

The >>album is made of craft paper; it's in a box, its parts are folded. On the cover I used >>pearls, >>vintage ribbon  and  >>cream lace .

 



 Poszczególne karty zaprojektowałam w różny sposób... Niektóre karty przewidują wklejanie zdjęć. Niektóre mają kieszonki (wycięłam za pomocą dziurkacza >>falbanki).

Wymyśliłam także, że w kartach powycinam wykrojknikami "okienka" - i w ten sposób powstały rameczki na zdjęcia. Fotki wsuwamy od góry i voilà! Gotowe 😉😉 Użyłam >>tagów/ramek oraz zwykłych >>kółek.

The cards have some 'pockets' for photos (I used an edge craft >>punch), some cards are for sticking photos. And... I came up with an idea to use cutting dies in order to make 'windows' for photos. I used >>frames/tags and simple >>circles.

Cały album związany jest różową >>wstążką vintage

I used >>pink vintage ribbon to make the album keep it together.








Jak widać jako przykładowych zdjęć użyłam tych z Ewunią... Zdjęcia są z 2019 roku z sesji zdjęciowych, o których pisałam >>tutaj i >>tutaj 😊

I dla porównania na jednym ze zdjęć udało mi się złapać także aktualną Ewę 😉😉






....Korzystam z każdej wolnej chwili na rękodzieło, czuję się fatalnie jak nie usiądę do czegoś kreatywnego. Karolek nie przesypia oczywiście nocy... ale powiem szczerze, że czasem w ciągu dnia kiedy on drzemie częściej wolę coś podziałać w moim robótkowym kącie niż zdrzemnąć się razem z nim 😉 Hobby czasem działa równie dobrze co krótka drzemka 😉😉

Dziękuję za wszystkie wizyty... 💜💛💚

Pozdrawiam serdecznie 😊


19 komentarzy:

  1. Przepiękny album!! Ślicznie go ozdobiłaś, a okładka bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko jest cudnie. Uwielbiam Twoje pomysły i Twoje wykonanie. Świetny jest ten albumik.
    Ewunia słodziak to już mała pannica, rośnie jak na drożdżach. Powodzenie w sprzedaży na aukcjach oby Twoje prace zarobiły dużo pieniążków dla orkiestry. I wiesz co doszłam do wniosku że też wystawie rzeczy których nie udało się sprzedać na kiermaszu świątecznym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, piękny album, rękodzieło, to taki wypoczynek i jeśli dzieciaki śpią to zawsze można coś zrobić, /póżniej jest lepszy zapał do domowej pracy/pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny , delikatny albumik. Podziwiam Twoją kreatywność i chęci do tworzenia. Ja czasami mam wyrzuty patrząc na Ciebie że tak mało działam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle pokazałaś tu swój kunszt. Piękny album poczyniłaś. Bardzo podoba mi się zestaw kolorystyczny papierów, których użyłaś. Naprawdę nie mogę się napatrzeć. Prawdziwe cudo. Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęścia na aukcjach. Szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko album jest przepiękny!! I ile w nim miejsca do uzupełnienia :). Śliczna kolorystyka, dobór papierów, dodatków, cudo! Ale Ewunia urosła i jakie ma już długie włoski :)). Mój młodszy synek tak w nocy nie spał jak był malutki. Przyznam jednak, że czasami zasypiałam z nim w dzień, zwłaszcza jak starszy był w szkole :).
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Sam w sobie ma swój urok, ale gdy zawędrowały do niego fotografie- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny album- świetnie połączyłaś kolory z ułożeniem kart i zdjęć.Jestem nim zachwycona:)
    Dużo zdrówka dla Was. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia rośnie jak na drożdżach a jej uśmiech wraz z nią :) ani chybi za chwile Karolek taki duży będzie :) Do siego roku dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny album, cudna inicjatywa by przekazać go na szczytny cel. Co do zbawiennego wpływu hobby mam takie samo zdanie (niestety niektórzy mają wręcz odmienne). Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, piękny album. Obejrzałam każdą stronę. Cudowna kolorystyka i świetny pomysł z wykrojnikowym okienkiem. Ewunia jest śliczna. Ma tak cudowne, ogromne oczka i sliczny uśmiech:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny album, uwielbiam oglądać "Twoje" sesje zdjęciowe. No i jak zawsze, piekna modelka na zdjęciach :) buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny album , a córeczka urosła i niezwykle urocza :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i wysmakowana praca Justynko. Nigdy nie robiłam albumu, może czas spróbować, tylko skąd ten czas😉 Hobby to odpoczynek więc rozumiem doskonale Twoje wybory, ale ja z tych co generalnie mało sypiają. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity album. A córeczka rośnie jak na drożdżach 🧡 Justynko twoje prace na WOŚP na pewno będą się cieszyć dużym powodzeniem 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten album, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to wszystko wymyśliłaś i poskładałaś w całość. Trzymam kciuki za wysokie ceny na Twoich aukcjach dla WOŚP. Moje rzeczy już też są przygotowane do wystawienia... działamy w świetnej sprawie! Twoje albumy są cudowne i takie przemyślane, pełne harmonii. Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. W takiej oprawie każde zdjęcie będzie przyjemniej się oglądało:-)
    Ale jak Ewa się zmieniła! W sumie nie powinnam się dziwić, bo to niemal równolatka Florka, a on też zmienił się w ostatnim roku, rysy takie dojrzalsze się zrobiły..
    Wysokich cen na aukcjach! Szczytny cel, ale i fanty do kupienia nieprzeciętnej wartości:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...