środa, 26 października 2022

Kreski i kosmosy

 Hej... 😃 Dziś chciałabym pokazać trzy zakładki, które łączy to, że "bazą" obrazków są kreski, wyraźne linie, które narysowałam cienkopisem.

Hi! Today I'd like to show you three bookmarks that have one thing in common - their main parts are drawn with a fineliner.



Pierwsza od lewej... myślę, że niektórzy rozpoznają motyw wiedźmiński... 😀 Zakładkę przygotowałam specjalnie na koleją edycję zakładkowej zabawy na grupie Świry Rękodzieła Inspirują, gdzie tematem września/października był Wiedźmin.

Swój obrazek stworzyłam na podstawie wiedźmińskiego symbolu, który pojawił się w adaptacji filmowej Netfliksa. Grafikę możecie zobaczyć np. >>tutaj.

Tło jest akwarelowe. Większość obrazka to kreski cienkopisu plus trochę akwareli.

The first on the left... I think some of you will recognise a symbol from The Witcher :D I painted the bookmark for another edition of a bookmark challenge that is organised on one of my favourite fb craft groups. I was inspired by a witcher symbol that appeared in Netflix series. You can see the original picture for example >>here. I painted the background with watercolours and the main picture with a fineliner and a little watercolours.





Druga - z kwiatkami (kosmosy) - to efekt mojej inspiracji pracami >>painted.by.agata 

The one with flowers (cosmos) was inspired by artwork by >>painted.by.agata




I ostatnia... przez przypadek na Pinterest znalazłam >>taki obrazek, i kolejne podobne... i pomyślałam, że to fajny motyw na zakładkę... 😀

And the last one... by accident I found >>this picture on Pinterest and some other similar ones... and then I thought it would be a very nice picture for a bookmark :)




I jeszcze tak na koniec... kosmosy zawsze mi się ogromnie podobały... w tym roku zakładaliśmy nasz mały ogródek, i przed bramą postanowiłam - moje dzieci mi pomagały 😁- wysiać mieszankę polnych kwiatów. Wśród nich są także kosmosy. O rety, jaką one mi sprawiają radość!! 

Wysialiśmy je w lipcu, ale i tak zdążyły pięknie urosnąć. W przyszłym roku zabiorę się za to kwietniu 😊

And I'd like to end with two pictures... I've always liked cosmos flowers... and in this summer we planted out little garden and I decided to sow - my children helped me - a mix of field flowers. There were cosmos seeds as well. I enjoy seeing them so much! We sowed the seeds in July, but next year I'm going to do it much earlier :) 



Dziękuję, że tu jesteście, pozdrawiam!!

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje prace, one są ogromnie baśniowe. Każda zakładka mi się podoba, też tworzę zakładki, tym bardziej doceniam. Naprawdę, tworzysz magię! Lubię te kwiaty, cieszę się, że je posiałaś i zakwitły. Zdecydowanie takie posty mnie inspirują, także dziękuję. Najcudowniejszych chwil Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twoje prace, one są ogromnie baśniowe. Każda zakładka mi się podoba, też tworzę zakładki, tym bardziej doceniam. Naprawdę, tworzysz magię! Lubię te kwiaty, cieszę się, że je posiałaś i zakwitły. Zdecydowanie takie posty mnie inspirują, także dziękuję. Najcudowniejszych chwil Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiesz jestem fanką zakładek, zwłaszcza tych płaskich bo ono się najbardziej do książek nadają, Z prezentowanych tu najbardziej mnie urzekły ta pierwsza i ta trzecia. Fanka kosmosów niestety nie jestem ale jak najbardziej Cię rozumiem bo to piękne kwiaty!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kwiatowa jest cudna, prawdziwe cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedźmińska jest mega!! choć i te kwiatowe są przepiękne:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. W naszym regionie kosmosy nazywają bociankami:))) Piękne zakładki Justynko.
    Cudownie malujesz. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNE zakładki :) U mnie kosmos kwitnie jak oszalały, a przez całe lato ledwie miał po dwa, trzy kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zakładki wykonałaś. Piękne są te kosmosy i pozostałe też mają w sobie magię :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...