piątek, 14 października 2022

Małe, a cieszy

 Cześć wszystkim... 😃

U Was też taka piękna jesień... ? Chciałabym móc się nią cieszyć, ale na razie ból gardła trzyma mnie w domu... Czasem pozwalam sobie na krótki spacer 😉

Hello everyone... Is autumn so beautful in all places? I'd love to be able to enjoy it but I have a sore throat and it keeps me at home... I only let myself go for a very short walk ;)


Dziś chciałabym pokazać pudełeczko, takie niewielkie, które ozdobiłam w decoupage... 

Today I'd like to post a small box that I decoupaged...


...Tak sobie tworzę te pudełeczka (ten format mi odpowiada!), i część mnie zastanawia się: po co?... 

Kiedyś bardzo się tym przejmowałam - no właśnie, a po co ten bałagan? a co z tego masz? a po co tego tyle?...

A teraz jak słyszę taki głosik to mówię sobie: ciiiii, relaksuję się, nie przeszkadzaj, idź sobie pomarudź gdzie indziej 😄

I decoupage these boxes (I like this size) and a part of me keeps thinking: why? what for?... It used to bother me... do you need this 'mess'? are there any benefits? why so many boxes?... Now when I hear such a voice I say: don't disturb me, please, I'm resting, you can go and moan somewhere else ;)






Pudełko okleiłam arkuszem A3 od ITD Collection. >>Cały arkusz dzieli się na dwie części. Jedną wykorzystałam w środku, drugą na zewnątrz.

Od siebie dodałam stempelek z sercem i ptaszkami... Na końcu oczywiście "chlapane" kropeczki.

I used an A3 rice paper sheet - you can see it >>here. The sheet is divided into two parts. I used one inside and the other outside. I decided to add a stamp - with a heart and birds. At the end I splashed some dots.










Takie małe pudełko, a cieszy - cieszy, bo tworzenie pozwala zrzucić z siebie negatywną energię...

Artystyczna dłubanina zdecydowanie pomaga zapomnieć też  o bólu gardła (jeśli tylko dzieci akurat nie marudzą i czegoś nie potrzebują 😉😉)

Such a little box but gives such a pleasure - it's enjoyable, because art lets me release some negative energy... Creating helps to forget about my sore throat too (only if my children don't want anything at the same moment ;) ;))

Zdrowia dla wszystkich! 😊

11 komentarzy:

  1. Na ból gardła pomaga żucie gozdzika jego olejki eteryczne znieczulaja gardło po kilkunastu minutach, ale jest dosyć ostry i nie każdy umie to zrobić. Ja od lat tylko w ten sposób postępuje przy jego bólu. Ale trzeba użyć 3 po kolei..mozna tez dodać do wody lub herbaty pic z cytryną ale efekt jest słabszy. Warto stosować profilaktycznie cały rok. Podawaj dzieciom taki napar. 😊 co do skrzyneczki, jest śliczna i romantyczna, gdybym miała większe mieszkanie na pewno bym chciała tworzyć w tej technice. A wewnętrzny głos który opowiada Ci głupoty zignoruj 😁kreatywność wpisaną mamy w geny to dar od Stwórcy 😎 za to ja take słowa czasem słyszę od tych którym nic się nie chce. Życzę wiecej twórczych pomysłów i dobrego słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze robisz Justynko- głosik niech zamilknie, bo głupoty gada, a Ty rób i nam pokazuj swoje cudowne prace:) Ja jestem tym pudełkiem zachwycona :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko, mnie też dotyczą te głosy - że ci się tak chce- a mnie się chce, Z tym gardłem to teraz wokoło mnie też narzekania ,że boli , ja to przeszłam , życzę zdrowia - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko jest piękne Justynko. Cudownie, że masz chęć tworzenia, chwilę relaksu, robisz, to co lubisz:) I u mnie problemy z gardłem. Na razie walczę sama:)
    Pamiętam, gdy pierwszy raz pokazałam swoje kartki koleżance, stwierdziła: O widzę, że się nudzisz. Machnęłam ręką. Jednym podoba się to co robię, inni właśnie tak reagują:D Czasami także myslę, po co mi to? Tworzę do szuflady. Nie sprzedaję, nie pokazuję - jedynie tu, na blogu. Czasami podaruję komuś, kto lubi takie rzeczy.
    Ale, mam ogromną satysfakcje, gdy coś "zdziałam".
    Ostatnio nic nie robię. Już trzeci miesiąc. Nie mam takiej potrzeby. I tez nie zadręczam się:) Będę miała ochotę, to zrobię coś do szuflady lub na prezent:)))
    Zdrówka Justynko! Tak, goździki działają. Sama też czasami po nie sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pudełeczko!! Śliczne kolorki!!! Cudownie wykończone!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te pudełeczko i na zewnątrz i w środku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, podziwiam!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko życzę Ci przede wszystkim zdrowia !!! Rób to co sprawia Ci przyjemność a ludzkim gadaniem się nie przejmuj. Oni to chyba robią z nudów bo my rękodzielniczki na takie pierdoły czasu nie mamy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne pudełko:) Myślę, że w dobie kultu efektywności i zarabiania pieniędzy, ludzie często zapominają o sobie - żeby dać sobie na luz i zagłębić się w swój wewnętrzny świat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są twoje prace:) To pudełeczko też bardzo mi się podoba :) Część osobowości negatywnie myśląca jest na szczęście w mniejszości .Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...