sobota, 8 października 2022

Wrześniowe wesela

 Hej!... Dziś coś papierowego... 

Większość września to dla mnie była praca z  papierem. Tak się złożyło, że miałam do przygotowania 5 ślubnych karteczek (3 zestawy w pudełkach, 2 karteczki do koperty). 

We wrześniu miałam przyjemność być na dwóch weselach 😃

Hi everyone! Today... something with paper... As for my free time in September I spent most of it doing paper projects. I had 5 wedding cards to make (three sets with boxes and two cards that fitted in envelopes). 



ZESTAW pierwszy, w fioletach...

The first set... with lots of violet...







ZESTAW drugi...

Pierwszy raz zrobiłam zestaw z opakowaniem na wino. 

The second set... with a bag for a bottle of wine. 











ZESTAW trzeci...

lekkie kwiaty z motylami...

The third set... some delicate flowers with butterflies...







I na koniec...

DWIE DO KOPERTY.

Akurat na tym weselu byli też moi rodzice - dlatego przygotowałam jedną kartkę od nas, drugą od nich.

And finally... two that fit into envelopes... At this wedding reception there were my parents as well. So I prepared two cards - we gave one and my parents gave the other.












I to tyle na dziś! 😊

Uściski posyłam, dzięki, że tu jesteście!! 

12 komentarzy:

  1. Przede wszystkim przepiękna kolorystyka prac, zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się zestaw trzeci:) Ten nadruk kwiatowy ma piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy ślubne Justynko! Podziwiam każdy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE! każda kartka i pudełko zachwyca kolorystyką i kompozycją. Jestem zachwycona:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe mnóstwo wspanałych prac :) wszystkim nowożeńcom życzę aby wytrwali razem do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne prace, Justynko, kiedy ty to wszystko robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko niezmierni mi się wszystkie Twoje karteczki podobają, tym bardziej że bardzo lubie format DL jak i kwadrat. Moje serce skradł ten kompelecik z opakowaniem na wino jak i te lewa kartka DL do koperty i to są moje dzisiejsze faworytki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne te prace, zarówno kolorystyka jak i wykonanie!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne komplety karteczkowe poczyniłaś! Opakowanie na wino wspaniale ozdobione. Mam nadzieję, że wybawiłaś się na weselach i nabrałaś dużo dobrej energii. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...