czwartek, 23 marca 2023

Wiosenne zwierzaki

Cześć! 😀 Zakładki, zakładeczki... Dziś zapraszam na zakładki, które wykonałam w decoupage... A na koniec miesiąca pokażę akwarelowe (i przedstawię moje podsumowanie książkowe pierwszego kwartału tego roku).

Hello! Today I'd like to present bookmarks that I decoupaged... And the end of the month I'm going to show my three watercolour bookmarks...



Do ozdobienia tych zakładek użyłam obrazków z małego zestawu ITD >>tutaj oraz >>kolorowych kwiatów z arkusza A3 (po drugiej stronie).

To decoupage these bookmarks I used pictures from a set of ITD rice papers (>>here) and some >>colourful flowers (A3 sheet, the flowers are on the other side of the bookmarks).



A tak zakładki wyglądały przed moim malowaniem...

And this is what the bookmarks looked like before my painting...

















Podmalowywanie / domalowywanie elementów do gotowych wzorów ma swój urok... Tutaj przy tych obrazkach mogłam pobawić się tłem i cieniowaniem... To była ogromna frajda 😀

Wiele razy już to mówiłam, ale powtórzę jeszcze raz: CUDOWNIE jest mieć swoje pasje 😄 to jak nosić ze sobą - w sobie - ciepłe światełko... 😉

Painting-adding something to ready-made pictures has its own charm... Here in these designs I could come up with my own background, and I could do some tinting... it was so much fun :D

I've said it many times, but I'm going to say it again: it's WONDERFUL to have your own passions :D it's like keeping - with you and inside you - a warm light ;)


Dziękuję, że tu zaglądacie 💖 Pozdrawiam, i obyśmy wszyscy mieli w sobie mnóstwo tej dobrej wiosennej energii 😊

Thanks for all your visits, Take care! May we all have lots of spring energy :)

12 komentarzy:

  1. Są po prostu cudne, niesamowite!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zakładki Justynko. Zając, a może królik... skojarzył mi się z Alicją w Krainie Czarów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o podmalowanie tła nie masz sobie równych, robisz to doskonale !! Nie widać różnicy gdzie było tło naturalne a gdzie jest Twoje podmalowane !! Zakładki świetne świetne też motywy wybrałaś, takie wiosenne i radosne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Zajączek pasuje na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero raczkuję w tej technice

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są :) te zwierzaki w każdym wydaniu sa rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Justynko, Twoje prace zachwycają!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    wow, śliczne! Te kolory... uwielbiam pastele, bardzo wiosenne :) te motywy! No super od razu wpadają w oko :) Zakochać się można!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe wykonałaś zakładki. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę oderwać wzroku, ale słodziaki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...