sobota, 11 marca 2023

W marcu jak w garncu

 Cześć! 😃 Dawno nie pokazywałam ręcznie malowanych toreb...

Hello! I haven't posted any tote bags with my paintings for a long time...


Te, które dziś pokazuję, są jeszcze z zeszłego roku. 

I painted the ones you can see here last year.


Jedną torbę - z kwiatem - namalowałam dla siebie. Chciałam stworzyć coś podobnego >>jak na mojej koszulce, którą też sama pomalowałam 😀

Ten wzór bardzo mi się podoba, więc prawdopodobnie jeszcze do niego wrócę...

I painted the bag with the flower for myself. I wanted to have something similar to >>my T-shirt that I'd painted before. I like this design very much, so I'll probably use it again...






Torba z ptaszkiem była prezentem dla kogoś - formą podziękowania...

The bag with the bird was a gift for someone - it was a way of saying 'thank you'...






A piórnik pomalowałam, bo potrzebowałam miejsca na długopisy, ołówki i inne akcesoria... 

Jeden piórnik - >>pokazałam go w 2019 roku - służy mi nadal, ale okazało się, że jeden to za mało 😉

 I painted the pencil case, because I needed a place for my pens, pencils and other accessories... I painted one pencil case - >>I posted it in 2019 - and I still use it, but it turned out one is not enough... ;)





Tu jeszcze zostawiam sobie zdjęcia tulipanów...
Ogromnie mi się podobają...


A marzec ostatnio u nas wygląda najczęściej tak... 😂 Te zdjęcia są sprzed 2-3 dni... Szkoda, że w grudniu tak nie było 😆

Wiosno, gdzie jesteś?!...

 


Czasem powietrze robi się cieplejsze, wszystko topnieje... a później znów od nowa radośnie prószy 😉W marcu jak w garncu...  😉


Dziękuję, że zaglądacie 💖 pozdrawiam serdecznie!

16 komentarzy:

  1. Justynko, bardzo mi się podobają malowane torby. Oba motywy są śliczne. Moja z aniołem od Ciebie ciągle mi służy. Przyznam się jednak, że ja oszczędzam:))) Najczęściej noszę w niej książki lub dokumenty do pracy. Piórnik cudny!
    Wczoraj u nas było tak wiosennie i ciepło, a dzisiaj biało i ciągle pada.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne torby. Świetny pomysł masz na dekorowanie siateczek. Zawsze fajniej mieć kolorową i oryginalną torbę niż zwykłą białą :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jystynko , piękne torby , ciągle się zabieram z a ten temat, ponieważ deski już mi się znudziły, torby z suruwki szyje , ale dodaję drobny haft, podpowiedz mi od czego trzeba się zabrać , a najważniejsze jakie farby używasz ? mozesz nawet napisać mi na priv i podsunąć jakiś sensowny link z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) torby maluję farbą do tkanin firm Profil lub Cadence. Tkaniny przed malowaniem piorę i prasuję. Po malowaniu suszę kilka godzin. Całość utrwalam za pomocą papieru do pieczenia i mocno rozgrzanego żelazka. W jednym z moich tutoriali (na górze menu jest link "tutoriale") pokazałam jak ozdobiłam torby za pomocą szablonów i farb w sprayu :)

      Usuń
  4. Twoje torby są extra , Choć lubię motyw ptaszka to tym razem wybrałabym tą z kwiatkiem , a taki piórnik zawsze się przyda !! Twoje malunki bardzo mi się podobają , obojętnie czy jest to torba, obrazek, czy zakładka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Badrzo dziękuję Justynko , dobrej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i oryginalne. Ja sobie pomalowałam dwie sukienki, ale jedna z nich coś się " skurczyła" :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takiego piórnika bardzo (!) bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe to malowanie ! Najbardziej podoba mi się ta torba z kwiatem, ale inne również są cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowności u Ciebie! Szczególnie ta torba z dziką różą skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym umieć tak malować, ale to niemożliwe. Jestem beztalencie w tej kwestii. Torby zjawiskowe, jak wszystko co tworzysz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale cudnie malowane torby! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne te torebki, tak wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko podziwiam Twoje prace. Wszystkie są dopracowane pod każdym względem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...