piątek, 17 marca 2023

Zimowe akwarelowanie

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać 3 małe akwarele (rozmiar A5), które namalowałam w tym roku w styczniu...

Hello :) Today I'd like to show you three pictures - they are not big (A5); I painted them with watercolours in January.




Ta z latarnią powstała, po zainspirował mnie ten >>tutorial.

I painted the lighthouse, because I was inspired by >>this tutorial.



Tę dziewczynę namalowałam tak po prostu... 😉 bo tak mi się chciało 😄

And I painted this girl... just because I felt like it ;)





A ta ostatnia... 

Spodobał mi się >>ten obrazek, bardzo chciałam namalować coś w podobnym klimacie. Niestety nie jestem w stanie namierzyć źródła - przecież każdy obrazek na Pinterest SKĄDŚ się bierze; zwykle obrazek jest podlinkowany do oryginalnej strony (lub ma gdzieś zapisany obok nick/imię twórcy)... niestety czasem obrazki nie mają takich linków lub ogólnych namiarów...

And the last one... 

I loved this >>picture the moment I saw it. I wanted to paint something that would have similar vibes. Unfortunately I can't find the source of this painting - after all every picture on Pinterest MUST come from SOMEWHERE. Usually pictures there are linked to their websited (or their have a nick/name of the creator in the caption)... but it sometimes happens that pictures aren't linked at all...




Ach, jak ja tęsknię za wiosną, za ciepłem, latem...

W nocy śnią mi się polne kwiaty 😄

I miss spring, warmth, summer so much... At night I dream about field flowers :D

Trzymajcie się ciepło! Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

14 komentarzy:

  1. Piękne, i takie różne, każdy obrazek ma to coś :) wiosna juz za rogiem, lada dzień... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne akwarele! Szczególnie ostatnia wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś zdolna..tyle w tych obrazach delikatności..

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Justynko. Uwielbiam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Twoje akwarele, lubię je wszystkie , masz zdecydowany talent do malowania. Tym razem wybieram latarnię , choć i pozostałe dwie akwarelki są cudne. Grunt że lubisz to co robisz i o to w tym chodzi !!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są wręcz bajeczne, nie mam słów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw latarni morskiej zawsze mnie przyciąga i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne! Wszystkie mi się strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...