środa, 19 kwietnia 2023

Kwiatowe zakładowe trio

 Cześć 😀 Dziś zapraszam na coś akwarelowego...

Hello :) Today something in watercolours...


Trzy zakładeczki...

Nie umiem przestać malować w tym formacie 😉

Tylko przy tym widoczku ze schodami korzystałam z "zewnętrznej inspiracji" (podobał mi się >>ten obrazek, i moja zakładka to odległa interpretacja tej akwarelki). Pozostałe dwie to moje własne pomysły.

Three bookmarks...

I can't stop painting them! I love the size ;) 

I only had some 'inspirational help' while painting the landscape (I liked >>this picture and I wanted to paint something with a similar 'vibe'). The other two bookmarks are my ideas.











A tutaj fragmenty mojego procesu twórczego...
Korzystałam także z cienkopisu i gwaszy.

Here you can see some stages of my work.
I used a fineliner and some gouaches too.



Ach, przydałoby się trochę ciepła...

U nas ciągle zimno... 😉

pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. A ja bym chciała tak malować jak Ty, piękne są te zakładki,pełne romantyzmu, ślicznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te akwarelowe zakładki! Jestem pełna podziwu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko jak zwykle bardzo mi się podobają Twoje akwarelowe zakładki zwłaszcza te ze schodami i ta z bukiecikiem, Fajnie że masz coś co lubisz robić i wychodzi Ci to wyśmienicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycam się tymi zakładkami, są cudne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zakładki Justynko, a najbardziej podoba mi się ta z kwiatkami. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te zakładki! Czuje się w nich wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zakładki i delikatne ! Efekt delikatności - jest dla akwareli charakterystyczny. Gratuluję talentu i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że uwielbiam Twoje prace i budzą moja radość, wiem, że wiesz, ale muszę zaś to napisać. Lubię patrzeć na to, co Cię inspiruje i proces tworzenia fajnie się ogląda. Widzę, że używamy tego samego długopis... no nie dokładnie to długopis...olej...coś myślenie dziś spowolnione. hahah Przepiękne zakładki, bardzo baśniowe i radosne. :) Słońce u mnie zawitało i niby ma być przez parę dni, życzę Ci tego samego. Przytulam mocno. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! Tym razem moją faworytką jest ta z kwiatuszkami, taka delikatna, pastelowa :). Widoczek wspaniale Ci się udał, natomiast dziewczynka ma niesamowite oczy, niemal trójwymiarowe.
    Co do pogody, to właśnie uświadomiłam sobie, że w zimowych kurtkach i butach chodzę od pół roku prawie, a w domu ciągle jest włączone ogrzewanie. Też już jestem zmęczona tą mieszanką jesiennej pluchy z niemrawym przedwiośniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Prześliczne! Twoje prace naprawdę zachwycają, widać że wkładasz w nie wiele serca. Są tak doprecyzowane, takie szczegółowe że z podziwu wyjść nie mogę.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciły mnie Twoje zakładki, masz wspaniały talent. Takie małe dzieła sztuki! Super😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te kwiatki w Twoim wykonaniu i na zakładce i z dziewczynką. Są takie delikatne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje zakładki i wszystkie malowane rzeczy- są przepiękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ta z kwiatuszkami, taka delikatna:) Zresztą wszystkie są śliczne .I te tła mają super i chlapane plamki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...