środa, 26 kwietnia 2023

Stempelkowe zakładki: video tutorial

 Cześć 😀

Jak wiecie uwielbiam zakładki... Dziś zapraszam na stemplowane zakładki i video - tutorial.

As you know I love bookmarks... And today I'd like to present a video clip... a tutorial: I show how I decoupaged these  bookmarks step by step.



A tu zakładki w innym ustawieniu światła...

And here the bookmarks in a different light setting...


Korzystałam z papierów ryżowych ITD Collection.

Wybrałam obrazki z trzech różnych zestawów: >>1 , >>2 ,  >>3

I used ITD Collection rice papers. I chose pictures from three different sets:  >>1 , >>2  , >>3


A tutaj filmik...

And here's the video clip...


A piękna muzyka pochodzi >>stąd. Jest na licencji royalty free (autor udostępnił utwór za darmo - wielkie podziękowania 😊 )

The beautiful music comes from >>here. It's royalty free. Big thanks for the author!


A tu galeria zdjęć...

And here's a photo gallery...























Muszę przyznać, że tworzenie filmików jest dość trudne i czasochłonne 😄

To tyle na dziś, pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Cóż ja mogę powiedzieć... Też uwielbiam zakładki niestety takie całkiem płaskie , wyszywane lub malowane akwarelami. Ale jak zawsze Twoje wyszły genialne!! może bym ich nie używała ale z miłą chęcią bym je oglądała. Pięknie domalowujesz tło i ta kwiaty z tych papierów ryżowych są cudne, a filmik choć czasochłonny wyszedł Ci rewelacyjnie !!!
    Najważniejsze że ich tworzenie przynosi Ci radość i odprężenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sa , widać, ze taka praca sprawia Ci przyjemność :) niezapominajki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Filmik obejrzałam z zapartym tchem - widać na nim jaki to ogrom pracy, cierpliwości, precyzji, ale także talentu, bo Twoje projekty są pomysłowe i urocze, a wykonanie niezwykle staranne, z dbałością o szczegóły. Tym bardziej podziwiam Ciebie i Twoje dzieła :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!! Ech, dawno nie robiłam zakładek, były raczej cardmakingowe, ale kto wie, może, może...:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zakładki <3 Super, że nagrałaś filmik instruktażowy, może kiedyś się skuszę i spróbuję swoje zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zakładki Justynko, a najbardziej urzekła mnie ta z żonkilami. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego odpoczynku w weekend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam stworzyć sobie od czasu do czasu zakładki. Tworzę je niemal ze wszystkiego; papier kartonowy, czy kawałek listewki, tudzież metka odzieżowa, nie mają wtedy dla mnie tajemnic... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za kursik:) zapisałam, na pewno kiedyś się przyda:) a zakładki podziwiam od zawsze- cudne są:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te zakładki. Masz super stemple. Przypomniałaś mi że u mnie czekają zakładki na dokończenie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zakładki również bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...