czwartek, 6 kwietnia 2023

Wiosenne impresje

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać cztery wiosenne karteczki. 

Wyklejałam je tak po prostu - dla frajdy zrobienia czegoś kreatywnego 😉 była to forma odpoczynku od akwareli (9 nowych zakładek czeka na publikację) i decoupage (ostatnio ozdobiłam zakładki, breloki i świeczniki - muszę teraz obrobić zdjęcia).

Hello :) Today I'd like to present four spring cards. I made them just for fun. It was a kind of rest from other artistic activities (there are 9 new watercolours bookmarks waiting to be posted) and decoupage (recently I've decorated bookmarks, keychains and candlesticks - now I need to edit the photos).

Zdecydowanie potrzebuję rotacji w moich hobby - wtedy nie mam opcji, żeby czymś się znudzić albo zdenerwować jeśli coś mi nie wychodzi 😄 

I definitely need some rotation in my hobbies - then it's not possible for me to get bored or get annoyed when something goes wrong :)


Te karteczki tworzyłam z papierów ITD. Korzystałam z kolekcji >>Spring Impressions oraz papieru ryżowego z obrazkami >>1 i >>2 w stylu vintage. Przeniosłam je na papier scrapowy w >>sposób, jaki pokazałam w tym poście.

Karteczki są bardzo proste, takie do koperty... lubię takie tworzyć. 

Dodałam złoty papier; uważam, że podkreśla urok tej kolekcji.

I used ITD papers to make these cards. I used a scrap collection >>Spring Impressions and rice papers ( >>1 and >>2) with pictures in a vintage style. >>Here I presented how you can use rice paper on thick scrap paper.

The cards are very simple, they fit into envelopes. I like making such cards. I added some gold elements, I think they go with the colours in the Spring Impression collection.
















W tle w zdjęciach widać róże...

Są to róże, które... zaadoptowałam 😉 Ktoś je chyba zgubił - były wetknięte w nasz płot. Ładnie zapakowane w papier, przewiązane jutowym sznurkiem. Nie miały karteczki ani bileciku... 

Leżały tak ponad 1 dzień, wtedy uznałam, że je przygarnę i dam im pić, bo były naprawdę ładne; szkoda, żeby tak leżały... 

 


In the photos in the background you can see some roses... They are roses that I... adopted. I think someone must them lost them. They were stuck in our fence. They were wrapped in brown paper and tied neatly with a natural string. There wasn't a card or anything like that...

They spent in the fence more than 1 day. Then I decided I would adopt them ;) I gave them lots of water. I din't want them to be wasted.


I tą anegdotką kończę ten wpis... 

Wszystkiego wiosennego dla Was! 😀 Niezależnie czy i jak obchodzicie zbliżające się święta czy nie - niech to będzie spokojny czas 💖


11 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje karteczki, Faktycznie kolekcja świetna. Lubię format kwadratu, lubię też kartki płaskie do koperty, wszak większość kartek wysyłam Pocztą Polską to takie puchate by się zniszczyły !!.
    Pozdrawiam i Zdrowych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie karteczki <3 Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam zgubił... zwyczajnie ktoś Ci je podarował, bo wie, żeś fajna. :)))) Pięknie się uśmiechasz, a z oczu samo dobro błyszczy. :)  Przepiękne kartki stworzyłaś, bardzo nastrojowe, moje ulubione to te dwie pierwsze od góry. :) Bardzo pięknych dni Ci życzę czarodziejko. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wiosenne karteczki, a różyczki, cóż, może ktoś stchurzył ...:) Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie uciekł mi komentarz.. a tak puściłam wodze wyobraźni nad bukietem róż, i ich historii porzucenia.. lubię tworzyć swoje scenariusze 😀.A kartki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego, spokojnych świąt :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki cudne! Też bym zaadoptowała te róże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki Justynko. Różyczki też śliczne. Życzę Tobie i Twoim bliskim dużo zdrowia, spokoju i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kartki! Radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje kartki i takie w Twoim stylu co bardzo mi się podoba.Pięknych, radosnych Świąt życzę pełnych rodzinnej atmosfery i wiosennego nastroju :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki !!! Wspaniałe motywy! A róże cudowne, dobrze zrobiłaś- może były dla Ciebie? Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...