środa, 12 kwietnia 2023

Pudełko motylowe

Hej! 😀 Dziś chciałabym pokazać pudełko w decoupage; powiem szczerze, że efekt końcowy bardzo mi się podoba... 😉
Hello! Today I'd like to present a decoupaged box. To be honest, I love the final look ;)



Lubię motyw motyli... Tym razem motyle pochodzą ze stempli. 

Tła kwiatowe są od ITD Collection. Użyłam tego samego wzoru w rozmiarze >>A3 i >>A4.

A ponieważ pudełko chętnie pozowało do zdjęć, galeria jest bardzo obszerna 😄

I like butterflies in my artwork. This time they're stamp butterflies. The flowery background is from ITD Collection; I used the same design in >>A3 and >>A4.
The box seemed to like the photo session so the gallery is quite big ;)














Dziś słowa mi się nie składają... Nie mam energii na pisanie 😉 

To tyle na dziś... trzymajcie się!

Today I find it difficult to catch and combine words :D no energy for writing! That's all. Take care!

15 komentarzy:

  1. Pudełko to istna bajka! Te motyle są prześliczne, muszę chyba również zacząć używać stempli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pudełko Justynko. Bardzo podoba mi się efekt jaki osiągnęłaś na wieczku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełeczko!!! Efekt jest niesamowity! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko jak zawsze. Motyw motyli też lubię a Ty dodatkowo uwielbiasz kropeczki bo też są na pudełeczku. Podziwiam zawsze Twoje prace wykonane są wręcz perfekcyjnie !!
    A pomysł z motylami ze stempli idealny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca Justynko :) jestes profesjonalistką w tych klimatach :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Wow, cudowne! Piękne, zachwycające :) Chciałabym umieć robić takie cuda. Dodam jeszcze, że bardzo lubię design motyli. Na ubraniach, dodatkach i właśnie różnych twórczych pracach :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pudełko z cudnym papierem. A motylki to taka wisienka na torcie. Środek bardzo ładnie wykończony. 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dzieło :D!
    Spóźnione, Wesołego Alleluja!
    Angelika
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko. Motyw motyli wspaniale pasuje . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pudełeczko- aż brakuje słów:) przez moment pomyślałam, że może wrócę do decu, tylko kiedy? czasu mam coraz mniej, więc pooglądam sobie jednak takie cudeńka u Ciebie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełeczko, pięknie je ozdobiłaś! Bardzo mi się podoba taki styl, nieco romantyczny, delikatny, te motylki dzięki ażurowym skrzydełkom wyglądają jakby się unosiły w powietrzu nad pudełkiem i tą kwiatową łąką. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ucieszyłabym się z takiego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pudełko!! Wspaniały motyw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przepiękne! A ostatnio ciągnie mnie do takich klimatów, więc ogromnie się zachwycam. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne jest! Motyle wyglądają jak 3D, piękne papierki,vsliczny motyw wybrałaś ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...