niedziela, 30 kwietnia 2023

Wiosenne malowanie

 Cześć... 😀 Znowu zakładki... uwielbiam! 

W końcu po to mam ten mój Trzeci Pokój - żeby zajmować się tym, co uwielbiam najbardziej 😁


Hello! Today... bookmarks again! Well, this is what my Third Room is for, after all :D here I can do the things I really love.


Wszystkie malowałam akwarelami, czasem dodałam trochę cienkopisu i gwaszu.

Pierwsza... inspirowana tematem "Książka, która cię wzruszyła" (temat w grupie Świry Rękodzieła Inspirują, gdzie co miesiąc jest nowy temat zakładkowej zabawy).

Wybrałam "Dom przy ulicy Amelie" (pisałam o tym w >>tym poście).

I painted all of them with watercolours, sometimes I used a fineliner and some gouaches. The first bookmark... I take part in a monthly bookmark challenge and the topic for the last month was 'a book that moved you.' I chose 'The room on Rue Amelie'.






Tutaj jeżówki... po raz kolejny wróciłam do tego motywu.

Here are some coneflowers... I've painted this subject again...





Tu są żurawie... a może jakieś łąbędzio-podobne ptaki... 😂 nie wiem, malowałam jak mi pasowało w danej chwili, nie rozmyślałam nad tym.

Here are... cranes or maybe some swan-like birds :D I don't really know, I was painting without much thinking :D





Tutaj dziewczyna wśród kwiatów... 
Zainspirowała mnie >>Ta ilustracja, a autorka wyraziła zgodę, abym namalowała coś podobnego we własnym stylu 😊

Here's a girl among flowers... I was inspired by >>this picture, and the author let me paint something similar in my own style :)





Kilka abstrakcyjnych kwiatków...
Zainspirowały mnie obrazki >>Polly Hill (na instagramie).
Używałam też farby akwarelowej złotej - widać na kilku zdjęciach poniżej.
To taka najtańsza farba z Action 😂 ale na moje potrzeby jest ok.

Some abstract  flowers... I was inspired by >>Polly Hill's artwork. I used some gold watercolour (you can see in the photos). It's one of the cheapest paints, but it's ok for me :D






I tutaj ostatnia, abstrakcyjny pejzaż...
Zaczęło się od tego, że znalazłam >>ten tutorial i chciałam "podążyć" za nim... ale po drodze zjechałam na własną ścieżkę 😉😉

And the last one, an abstract lanscape... I found >>this tutorial and I wanted to follow it... but I found my own path on the way ;)







To tyle na dziś... 😀 
    Udanej majówki! 
        Pozdrawiam 💖

13 komentarzy:

  1. Przepiękne zakładki Justynko, najbardziej urzekła mnie ta z łabędziami, a może rajskimi ptakami, kojarzą mi się jakoś magicznie, w pozytywnym znaczeniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż tu piękności! Ależ się rozkręciłaś z tym malowaniem :))). Wspaniałe zakładki, cudne obrazki!
    Zwykle wskazujemy tutaj co nam się najbardziej spodobało, ale ja mam dzisiaj nie lada dylemat, bo Twoje akwarelki są coraz ładniejsze i w zasadzie wszystkie mi się bardzo podobają :). Ale jakbym miała wybrać, to głosowałabym za dziewczyną w kwiatach i za parą na kwietnej łące, może kolejne byłyby rudbekie, bo te trzy wydają mi się najciekawsze, najwięcej się na nich dzieje. Patrzę na nie bardziej jak na obrazy, niż małe zakładki :). To duża sztuka, pokazać na takim maleństwie całą opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam nieustannie- wszystkie Twoje prace są tak dopracowane, że dech zapiera:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje akwarelki . Widać że bardzo lubisz je wykonywać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te akwarelowe zakładki wszystkie mi się podobają, a szczególnie przypadła mi do gustu ta z abstrakcyjnymi kwiatami. Super że Cię to malowanie odstresowuje, grunt to się nie spieszyć , widziałam na własne oczy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie piękne, nie sposób wybrać jedną ulubioną. Widać, że w każdą wkładasz wiele serca, bo są tak dopracowane, takie szczegółowe, takie przemyślane i takie piękne! Inspirujące, tylko pozazdrościć talentu!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę do Ciebie zaglądać, za każdym razem zakochuje się w kolejnych zakładkach, a dokładnie obrazkach. Jesteś artystka, powinnaś malować obrazy i wystawiać w galerii. Cudowny talent. Ach, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podchodzę czwarty raz do tego komentarza, bo najpierw ciągle wyrzucało mnie do mojego innego konta google, a potem standardowo okno się odświeżyło i skasowało mi komentarz... :D
    Justynko, śliczne zakładki! Podoba mi się kolorystyka i tematyka Twoich prac. Masz ogromny potencjał! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki są przepiękne, takie delikatne! Tak sobie myślę, jak tutaj się wtedy skupić na lekturze...hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wszystkie zakładki przyjemnie popatrzeć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo mi się podobają, jak zawsze!!! A ta z dziewczynką jest zachwycająca!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ te zakładki są piękne, za mnę też ostatnio zakładki chodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zakładki. Nie tylko pomysł i wzór fantastyczny, ale podziwiam talent. Aż miło dać komuś takie cudo na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...