piątek, 12 maja 2023

Kwiatowe świeczniki

 Cześć!

Maj nareszcie zrobił się prawdziwie majowy! 😀

 A dziś zapraszam na zestaw świecznikowy...

Hello! May here in my city has finally become truly May-like :D And today I'd like to present a set of tealight candle holders :)



Surowe bazy świecznikowe leżały chyba dwa lata... aż w końcu je ozdobiłam.

The raw tealight candle holders had been waiting to be decorated for a very long time...


Zdekupażowałam je z myślą o jakiejś akcji charytatywnej. Mam jeszcze kilka odłożonych przedmiotów, m. in. breloczki, w maju lub czerwcu muszę zająć się wystawieniem ich 😀

Świeczniki malowałam bejcą, wzór kwiatowy to zwykła serwetka papierowa. Jeśli ktoś obserwuje mnie na Instagramie to wkrótce będzie mógł zobaczyć rolkę, w której pokażę przyspieszony proces ich ozdabiania 😁

I decoupaged them, because I'd like to put them up for a charity auction. I have a few other items that I'd like to put up for such auctions. I'm planning to deal with it in May or June.

I painted the holders with wood stain. The flowery design comes from a paper napkin. If someone follows me on Instagram: soon I'll post a reel with a super-fast :D process of decoupaging them.














A na koniec zdjęcie z sesji świecznikowej... Już kiedyś pokazywałam jak robię zdjęcia; tutaj podaję kolejny przykład:

Here you can see a photo of my 'scenery' that I use in my photo sessions. In one of my older posts I showed such pictures; here's another example.


Mamy w planach wkrótce odwiedzić ogród botaniczny... nie mogę się doczekać: uwielbiam fotografować kwiaty i różnego rodzaju roślinki. Moim dzieciom też chciałabym zrobić zdjęcia, ale nie wiem, czy będą chciały współpracować 😆

Dziękuję za wszystkie wizyty 💖 Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Alem się uśmiała sama z siebie oczywiście bo tez mam na ukończeniu świeczniki które surowe przeleżały u mnie jak nic ponad 2 lata :-). Niestety ja jestem zbyt niecierpliwa, więc moje świeczniki nie będą tak cudne jak Twoje, i bazy są niestety nieco inne.
    Ale Twoje mi się niezwykle podobają. Świetnie wyszły z tą bejcą i kwiatami. Brawo Ty . A ogród botaniczny wart obejrzenia zwłaszcza teraz wiosną!! Czekam wobec tego na piękne zdjęcia w Twoim wykonaniu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko ! Jak zawsze u Ciebie - perfecto !!! Świeczniki cudne i magiczne !!! U mnie też cały karton rzeczy do ozdobienia czeka... może kiedyś się doczeka - ha ha ! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Nareszcie zrobiło się ciepło 🙂
    Kochana każdy przedmiot który bierzesz do ręki i zdobisz zamieniasz w małe dzieło sztuki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda Twoja praca zachwyca!! przepiękne świeczniki:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do ochów i achów. Praca jak zawsz perfekcyjna, piękna i zrobiona od serca.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczniki są przecudne! Zawsze robiłam w decoupagu w kompletach prostokąty różnej wysokości, ale nigdy takich! Muszę się poprawić :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przecudne świeczniki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne te świeczniki! :) Fantastyczny pomysł i jak zwykle niesamowite wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobiłaś świeczniki. Wzorek kwiatowy jest taki delikatny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, delikatnie ozdobione świeczniki, wzory z serwetek wspaniale harmonizują z kolorem bejcy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...