sobota, 27 maja 2023

Breloki do kluczy - zestaw 2

 Cześć!

Dziś chciałabym pokazać takie dekupażowe maluchy, breloki do kluczy 😀

...Takie małe, a miałam mnóstwo frajdy z ich tworzenia 😊

Hello! Today I'd like to show you some little decoupaged key fobs :D They're so small, but the fun I had making them was huge!

W maju w zeszłym roku (>>tutaj) pokazałam moje pierwsze breloki.

In May last year I presented (>>here) my first key fobs.




Wszystkie powstały z papierów ITD, takich arkuszy z mini wzorami, na przykład >>tu i >>tu.

Na jednym dodałam stempelkowe motyle

I used ITD rice papers with mini designs, for example >>here and >>here.

On one of them I added some butterfly stamps.


Ostatnio zrobiłam ich całkiem sporo... Wkrótce będzie więcej postów z brelokami 😉

Wiele z nich już trafiło do kogoś - jako prezent...

Niektóre przeznaczyłam na loterię fantową w przedszkolu córki (odbędzie się tydzień).

Recently I've decoupaged quite a lot key fobs... Soon I'll post more of them ;) Some of them were gifts... some of them will be prizes in a raffle that is going to take place in my daughter's kindergarten.















Pozdrawiam serdecznie! Fajnie, że do mnie zaglądacie 😊💖

All the best! I'm so happy you visit my blog :)


8 komentarzy:

  1. Piękne i do tego pomysłowe. Szczerze mówiąc widzę pierwszy raz breloki w takim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze drobiazgi :). To prawda, że czasem robienie takich maleństw sprawia twórcy więcej radości niż duże dzieła. No i przyznaję, że ja też tylko u Ciebie widziałam takie breloczki, to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są . Takie oryginalne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te breloki, niby małe ale roboty przy nich było !!!Super papierów użyłaś, ważne że ich tworzenie sprawiało Ci radość a przy tym powstały naprawdę fajne i przydatne rzeczy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesśiczne są te breloki!, szczególnie podoba mi się en z motylkiem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owal kwiatowy wymiata :) wszystkie śliczne ale tamten nr 1 !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...