piątek, 19 maja 2023

Majowe kartkowanie

 Cześć 😀

Dziś zapraszam na post papierowy - karteczkowy.

Dwie karteczki przygotowałam na komunie...

A dwie z myślą o festynie w przedszkolu córki - trafią na loterię fantową. Przygotowałam sześć paczuszek z rękodziełem (są tam kartki, breloki, magnesy).

Hello! Today I'd like to present some paper artwork. Two of the cards are meant to be prizes in a raffle in my daughter's kindergarten.



Czekoladownik wykonałam z papierami ITD >>Poczta kwiatowa: niezapominajki.

I made the chocolate box with ITD papers >>Flower post: forget-me-nots.


Wykorzystałam także >>tekturki komunijne ITD.

I used some ITD >>chipboards.


Druga karteczka miała być "do koperty". Wykorzystałam zestaw  >>Spring Love Story vol. 2.

The other card was supposed to be fitting into an envelope. I used the set - >>Spring Love Story vol. 2.








Pozostałe dwie karteczki wykonałam z papierów >>Spring Love Story vol. 1 oraz >>Spring Love Story vol. 2.

In the other two cards you can see ITD papers  >>Spring Love Story vol. 1 and >>Spring Love Story vol. 2.








Na koniec zapraszam na trochę wiosennych zdjęć... 
Uczę się obsługiwać mój nowy aparat... Uwielbiam fotografować kwiaty...

And here are some spring photos... I'm learning how to use my new camera. I love taking photos of flowers.










Mam nadzieję, że wkrótce będzie cieplej, u nas chłodno, brrr 😉
I hope it'll be warmer soon. Now it's quite cool ;)

Wszystkiego dobrego!
All the best!

12 komentarzy:

  1. Twoje prace są piękne, wszystkie bez wyjatku 😊 i każda osoba, która otrzyma upominek od Ciebie będzie zachwycona..😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są przepiękne! Zarówno te pierwszokomunije jak i ślubne. Śliczne ujęcia kwiatów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te karteczki i czekoladownik na I komunię . Jednak tekturki to jest to. Tak jak haft nie potrzebują już wielu ozdób. Ale mnie zachwyciły najbardziej te karteczki w odwróconym formacie DL. Użyłaś super papierów . !!! A nowy aparat szybko opanujesz już teraz widać że super zdjęcie zrobiłaś w ogrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki. Zdjęciami się zachwyciłam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki delikatne i pełne uroku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, takie wiosenne 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas dzisiaj jest cudownie ciepło, ale cały tydzień to była masakra:) Piękne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki piękne! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające prace! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne i subtelne są te Twoje pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...