środa, 31 maja 2023

Akwarelowe dziewczyny - po raz drugi

 Cześć 😊

Dziś zapraszam na zakładki, które malowałam cienkopisem i akwarelami.

We wrześniu zeszłego roku pokazałam już jeden cały zestaw z dziewczynami >>tutaj. Wiem, że będę jeszcze nie raz wracać do takich dziewczęcych i kobiecych motywów 😉

Hello! Today I'd like to post some bookmarks that I painted with a fineliner and watercolours. In September last year there was another set with watercolour girls >>here. I know I'll paint more works with this subject - women, girls...



Pierwsza z nich - dama czytająca książkę to moja propozycja interpretacji tematu "mój ulubiony bohater/bohaterka" (temat na grupie FB Świry Rękodzieła Inspirują na comiesięczną zabawę zakładkową).

Zakładkę związaną z Harrym Potterem już malowałam (>>tutaj), dlatego poszłam w tematy związane z Jane Austen. Przeczytałam wszystkie jej książki, bohaterka każdej z nich w jakiś sposób mnie ujęła... 

Dodatkowo, lubię powieści historyczne (seriale zresztą też). Dlatego postanowiłam "połączyć" wszystkie te bohaterki właśnie w takiej zakładce...

Rysowałam / malowałam według własnego pomysłu.

The first one - a lady with a book - is my interpretation of the subject "my favourite character" (given by a FB arts and crafts group I belong to; it's a montly art challenge). I've already painted a bookmark with Harry Potter (>>here), so I looked for inspiration in Jane Austen's books. I've read all of them and I've found something charming and interesting in all of her heroines. 

What's more, I like drama periods (both TV series and novels). I decided to 'combine' all of the heroines in my bookmarks... 





Pozostałe dwie zakładki to moje pomysły na "Draw this in your style challenge" (czym dokładnie jest to "wyzwanie" i na czym polega pisałam >>tutaj)

The other two bookmarks are my ideas for 'Draw this in your style challenge' (I described what this is >>here).


Tutaj zdjęcie oryginalne (a profil artystki >>tutaj)

You can see the original picture (and the artist's profile is >>here)






Tutaj także oryginalny obrazek oraz >>profil artystki.

Here also you can see the original picture and the artist's profile is >>here.






Trzymajcie się, pozdrawiam serdecznie!

💖💛💕🌞

15 komentarzy:

  1. Twoje zakładki nigdy mi się nie znudzą, są delikatne i pięknie namalowane, zawsze znajdziesz jakiś temat 😊podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki, jak zwykle! Podoba mi się ta akcja malowania inspirowanego obrazkiem innego artysty - lubię malować czasem "na zadany temat" :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne Justynko! Od razu skojarzyłam z Jane Austen:) Też wszystko czytałam... po kilka razy:)
    Pięknie malujesz i widać, że akwarele Cię kochają:) Bardzo podoba mi się Twój styl - sposób malowania twarzy, szczególnie oczu i rumieńców. Zawsze oglądam długo i delektuję się.
    Pod poprzednim postem napisałam komentarz dotyczący breloczków decu, ale gdzieś poleciał w kosmos. Teraz króciutko - są rewelacyjne!
    Uściski
    PS. Ta pierwsza dziewczyna to Ewunia za naście lat:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wszystkie zakładki , w tym malowaniu nie masz sobie równych farby i pędzel Cię kochają. Jak bym miała wybierać to wybieram tą pierwszą zakładkę, cudna jest ta dziewczyna z książką. Podziwiam Cię za malowanie ludzkich kształtów a zauroczyły mnie przede wszystkim dłonie są tak realistyczne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne! Wszystkie trzy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy zakładki obłędne! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe są, bardzo miło się ogląda Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze panny! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy obrazeczki mnie zauroczyły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności same :) jak tu sie na książce skupić skoro takie cacuszko w środku :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zakładki Justynko, a najpiękniejsza ta z książką. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...