sobota, 6 maja 2023

Sikorkowy kuferek

 Cześć 😀

Jak tam maj?... u nas chłodno, pada... Przydałoby się trochę więcej ciepła 😉


Dziś chciałabym pokazać kuferek wspomnień dla chłopca. Zaprojektowałam go sama i wymalowałam - 100% ręcznie 😊

Hello :) How's your May?... here it's cold and rainy... I could use some more warmth and sun ;)

Today I'd like to present a box of memories for a boy. I designed it myself and painted myself :)









Jak widać, w środku jest wymalowana metryczka... 

As you can see, insdie I painted baby metrics...

A tu poniżej kilka ujęć z procesu malowania.

And here below you can see some stages of my work.







A tu jeszcze kilka szczegółów...

And some more details...






Wiem, że kuferek trafi do Jasia za kilka tygodni, ale Ciocia Jasia pozwoliła mi już pokazać zdjęcia 😉 


A tu jeszcze zapraszam na >>post  Ani - brałam udział w spotkaniu wspaniałych blogerek, które wirtualnie poznałam wiele lat temu. A w kwietniu mogłam poznać je osobiście w Łodzi... było super, dziękuję, że mogłam z Wami być 😊

Pozdrawiam serdecznie 💖

11 komentarzy:

  1. Przepiękny kuferek! Jasiowi na pewno się spodoba (za jakiś czas, rzecz jasna!) - myślę, że świetnie go dopasowałaś do chłopięcych gustów :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kuferek Justynko! Sikorki w Twoim wykonaniu wyglądają obłędnie. Piękna pamiątka dla maluszka na całe życie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam osoby które sie rozwijają, a Twoje prace ( malunki) są coraz piękniejsze. Cudowna pamiątka :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający, a sikorki to mistrzostwo świata!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny kuferek a pomalowane sikorki są cudne!!! Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kuferek, wspaniale dopracowany w najmniejszych detalach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten kuferek to świetna alternatywa dla metryczki którą ewentualnie można powiesić , a taki kuferek zawsze się przyda na różne pamiątki , które mały człowiek mam mnóstwo.
    Lubię motyw ptaszków więc jak dla mnie jak dla chłopca jest idealny !!.
    Cieszę się że spotkanie w Łodzi Ci się spodobało. Pewnie już do Łodzi nie zawitamy , bo wiele z nas ma tam fatalny dojazd, ale nie mów nigdy , bo sama Łódź mi się bardzo podoba !! Nam też było miło Cię gościć !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kuferek Justynko. Zgadzam się z Anią, że taka skrzyneczka na skarby posłuży przez wiele lat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczny kuferek a to niebieskie tło jest zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo. Też bym mogła dostać taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...