piątek, 16 czerwca 2023

Wakacyjne widoki

 Cześć 😀 dziś zapraszam na dużo widoków 😉 niektóre akwarelowe, niektóre na fotografiach...

Hello! Today you'll see here lots of landscapes... some of them in watercolour, some of them are in photos...


Nasze wakacje - dwutygodniowy urlop - już za nami. Byliśmy w Chorwacji, podobnie jak w zeszłym roku. Udało mi się kilka razy usiąść do malowania i rysowania, choć oczywiście czuję niedosyt 😄 (szczerze mówiąc, niezależnie ile czasu bym poświęciła na malowanie, zawsze mi mało!).

We've already had our holidays this year... two weeks in Croatia, just like last year. I found some time to paint and draw, but I feel this was not enough :D well, to be honest, it doesn't matter how much time I have for painting, it's always not enough for me!

Te akwarelki powstały podczas wyjazdu. Jedną dokończyłam już po powrocie, bo nie zdążyłam na wakacjach.

Tak wyglądało moje miejsce do malowania...

Tęsknię za tym widokiem 😉

I painted the pictures during the holidays. I finished one of them at home, after coming back. Here you can see my place where I painted. I miss this view... ;)


Ta jedna z latarnią - poniżej - była zainspirowana >>tym tutorialem.

The one with the lighthouse - below - was inspired by >>this tutorial.





Przy drodze przez łąkę poniżej inspirowałam się >>tym pinem

The path through the fields was inspired by >>this pin.

Pozostałe obrazki to moje własne pomysły.

The other pictures are my own ideas.












A tu kilka fotografii z wyjazdu...

And here some photos from our holidays...




















Post zgłaszam do linkowego letniego party u Gosi (starepianino.pl) Link >>TUTAJ.

Linkowe party jest dla wszystkich letnich / wakacyjnych postów, zajrzycie koniecznie, może też weźmiecie udział? 😊 Bardzo lubię takie zabawy i cieszę się, że Gosia zaproponowała takie party!

I tu banerek.



Pozdrawiam serdecznie!

Cieszę się, że tu zaglądacie 😊

12 komentarzy:

  1. W fajnym miejscu spędziliście urlop. Osobiście wolę wrzesień zawsze to całe wakacje jest na co czekać !! A Chorwację bardzo lubię. Miałaś świetne miejsce do malowania , cudne prace powstały na tym wyjeździe !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce na urlop, bajeczne widoczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce na urlop :) Przepiękne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje miałaś cudne, w uroczym miejscu :). My też lubimy Chorwację, często tam jeździmy, może w tym roku uda się wyskoczyć we wrześniu. Prześliczne akwarelki namalowałaś, pejzaże niesamowite, szczególnie oczarował mnie ten z kwitnącymi łąkami. A moim faworytem tym razem jest obrazek z bukietem kwiatów. Chyba mam taką "kwiatkową fazę", bo sama też ostatnio malowałam kwiaty akwarelami :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoczki i te malowane i fotograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te Twoje akwarele. Zdjęcia też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wypoczynek a Twoje prace coraz ładniejsze Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe wiem dlaczego, ale kojarzyły mi sie z Doliną Muminków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale widoki! W Chorwacji byłam raz i zakochałam się w tym miejscu. Mam nadzieję, że kiedyś tam znowu wrócimy :) Obrazki przepiękne! Kwintesencja lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne widoki te akwarelowe i te zatrzymane w kadrze:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne obrazki .Śliczna też zdjęcia. Bardzo się cieszę że odnalazłam twój blog. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe miejsce odwiedziłaś i piękne prace wykonałaś. Fajnie że niektóre są Twojego pomysłu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...