czwartek, 8 czerwca 2023

Mięta i róże

 Cześć 😀 Dziś zapraszam na post z prezentem...

Miałam przygotować zestaw prezentowy - kuferek oraz pasującą do niego kartkę. Miało być dużo koloru miętowego! Oto efekty...


Hello :) Today I'd like to present a gift... It was a commission. I was supposed to prepare a set - a box and a matching card. I was asked to use a lot of mint... Here are the results...


Korzystałam z kolekcji ITD. Świetne jest to, że ta firma ma pasujące do siebie wzory zarówno w papierze ryżowym jak i scrapowym.

Dzięki temu bez problemu mogłam stworzyć cały zestaw.

Korzystałam z kolekcji Shabby Chic for Spring. >>Tu mały zestaw A4. 

Przydały się te papiery w wersji A3 >> tu oraz >>tu.

A >>tutaj zestaw scrapowy.

I used ITD papers. It's great that they have both rice papers and scrapbooking papers with matching designs. Thanks to that I could make this whole set! I used Shabby Chic for Spring. >>Here you can see an A4 set. I used A3 sheets >>this one and >>this one. And the scrapbooking set is >>here.





















Napis na kuferku oczywiście wymalowałam sama... 😀

Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie: wkrótce opublikuję rolkę, w której pokażę krótki materiał video z tworzenia całego kuferka...

I painted the letters on the box myself (of course! :D It says 'Nadia's memory box'). If you follow me on Instagram soon I'll post a reel in which I show some of the stages of decoupaging the box.


A tu na blogu niedługo pokażę kilka ujęć z wakacji, które spędziłam nad Adriatykiem...

Pozdrawiam 💖

8 komentarzy:

  1. Wow! Ale cudowny ten kuferek. Przepiękny! Nadia na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Skrzyneczka cudna!!! do tego w moim ulubionym, miętowym kolorze. Pasująca do niej kartka rewelacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten zestaw prezentowy. Lubię takie zestawienie kolorów. Papiery znam i pięknie je wykorzystalaś. Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje skrzyneczki jaki by kształt nie miały zawsze są cudne !! Świetny zestaw powstał i z Takie prezentu Nadia się na pewno ucieszyła !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka z pudeleczkiem i cudowny kuferek- jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, Justynko,ten komplecik jest zachwycający!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik, piękne są takie pastelowe barwy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam taką kolorystykę- cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...