czwartek, 10 sierpnia 2023

Pudełko serduszkowe

 Cześć 😃 Dziś zapraszam na pudełko decoupage...

W środku zobaczycie moje pierwsze kwiatki 3D, które stworzyłam z papieru ryżowego.

Na końcu wpisu jest także video; pokazuję - w dużym przyśpieszeniu - jak ozdabiałam to pudełko.

Hello everyone :) Today I'd like to present a box that I decoupaged. Inside you can see my first 3D flowers that I made of rice paper. At the end of the post there a video clip; the process is sped up, of course :)


Wszystkie papiery, których użyłam w tym projekcie pochodzą od ITD Collection - dokładny spis podaję niżej.

All the designs you can see in the box come from ITD - below I'm giving the specific rice paper sheets.


Korzystałam z:

-arkusza z >>cytatami,

-arkusza A4 z >>kwiatami,

-arkusza A3 z >>kwiatami,

-zestawu >>Spring Love Story Vol. 1,

-zestawu >>Spring Love Story Vol. 2.

A na wieku stempelek dodałam sama :)

I used:

->>love quotes and texts,

- A4 paper with >>flowers,

- A3 paper with >>flowers,

-set >>Spring Love Story Vol. 1,

-set >>Spring Love Story Vol. 2.












I tutaj video...




Dziękuję za wszystkie odwiedziny! Pozdrawiam serdecznie 💖

8 komentarzy:

  1. Ależ cudne! Pięknie tworzysz Justynko.
    Filmy są świetne:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca, brawo TY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się to pudełko :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt jest taki że serduszkowe pudełko jest piękne i na pewno długo posłuży obdarowanym!! Super papierów użyłaś .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne to pudełko! I jeszcze w kształcie serduszka- cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne serducho!! Pięknie je ozdobiłaś, będzie wspaniałą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny pomysł na pudełko. Ach, już sobie wyobrażam jakie cudowności może w sobie skrywać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne pudełko. Ślicznie ozdobiłaś środek. Kwiatki wspaniale się prezentują. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...