sobota, 5 sierpnia 2023

Morskie klimaty

 Cześć 😀

Dziś zapraszam na post w morskich klimatach...

Och, uwielbiam je! Kolory piasku, niebo nad morzem, szum fal, zapach w powietrzu...

Oczywiście to wszystko jest najpiękniejsze gdy nie pada... A nad naszym Bałtykiem trzeba mieć dużo szczęścia, żeby trafić na tydzień z piękną, słoneczną pogodą 😆😆

Dlatego najchętniej "podróżuję" w nadmorskie miejsca poprzez malowanie i oglądanie fotografii...😜

Hi! Today there are going to be 'sea vibes' in my post ;) I love the sea! The colours of the sand, they sky, the sound of the waves, the smell in the air... Of course all these things are the best when it's not rainy... and here in Poland at the seaside you need to be very (very!) lucky to get a whole week with the sunny weather ;) ;)


Dziś chciałabym pokazać Wam metamorfozę deski na klucze.

Kiedyś... W czeluściach mojego bloga widzę, że to był rok 2018... przerobiłam dwie takie deski w decoupage >>tutaj

Today I'd like to show you a makeover of a board for hanging keys. In the past... I can see in the archive it was 2018... I gave a makeover to two similar boards (  >>here).

W lipcu spędziliśmy tydzień w okolicach Łeby...

Przy okazji morskich tematów chciałabym pokazać kilka zdjęć znad morza plus jeden filmik - z miejsca, gdzie nie było wielu turystów (takie są najpiękniejsze, prawda?).

In July we were at the seaside (the Baltic Sea). And because the post is with 'sea vibes' let me show you some photos...








No i oczywiście zdjęcia deski...

Przed malowaniem wyglądała tak:

And now the photos of the board... Before painting this is what it looked liked:



Malowałam ją 100% według własnego pomysłu. Korzystałam z farb kredowych i akrylowych.

Deska czeka na zawieszenie na ścianie w przedpokoju 😄 Mam nadzieję, że "operację" mocowania do ściany przeprowadzimy wkrótce.

The idea of the picture is 100% mine. I used chalk and acrylic paints. The board is waiting to be hung on the wall in our hall :D I hope the 'operation' of fitting it will be carried out soon ;)






A tu filmik - kilka ujęć z procesu tworzenia.

And here's a video clip - some parts of my creative process.



Dziękuję, że jesteście 💖 pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ekstra! A wiesz, że oglądając pierwsze zdjęcie deski byłam przekonana, że pejzażyk w owalu jest oddzielnie naklejonym elementem?! Świetnie Ci to wyszło! No i w ogóle pomysł na taką kompozycję wspaniały, a pejzaż uroczy!
    Uwielbiam nasz zimny Bałtyk i nawet chłodne lato na wybrzeżu... no może tylko żeby było bez nieustannego deszczu ;). Ale bywam nam polskim morzem w różnych porach roku i zawsze mi się tam podoba. W tym roku jeszcze nie byłam, może we wrześniu się uda. Serdeczności przesyłam, Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale przemalowałaś wieszak. A ja jutro nad morze się wybieram i oczywiście zapowiada się zimno :-(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna metamorfoza!!!! Śliczny obrazek z nad morza!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ta deseczka ślicznie wyszła, cudna i jaka przydatna:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło Justynko! Ja również uwielbiam nadmorskie klimaty, mocno mnie wyciszają i regenerują :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna nowa odsłona deski na klucze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...