wtorek, 29 sierpnia 2023

Winter Love Story po raz drugi

 Cześć 😀

Dziś chciałabym pokazać zestaw ślubny: kartka, pudełko i pasująca torebka. 

Hello, today I'm posting a wedding gift set: a card, a box and a matching bag.



Po raz kolejny sięgnęłam po Winter Love Story od ITD Collection. Papiery ryżowe są >>tu, a zestaw scrapowy >>tutaj.

Kilka miesięcy temu pokazałam pudełko z innym wzorem z tej serii (>>tutaj). A w przygotowaniu mam już kolejne 😀

 Te wzory podobają mi się tak bardzo, że na pewno jeszcze do nich wrócę. 

I've used Winter Love Story from ITD Collection again. You can see rice papers  >>here, and a scrapbooking set >>here.

A few months ago I posted a box with another design from this collection (>>here). And soon there will be another one :) I like Winter Love Story so much that I'll use in the future again for sure.


Zestaw jest personalizowany, w środku ręcznie namalowałam imiona Pary Młodej, a na karteczce dodałam napisy zgodnie z życzeniem osoby zamawiającej 😊

The set is custom-made - I painted the names of the Bride and the Groom inside. I also added custom writings on the card.














A tutaj wrzucam video, w którym pokazuję jak ozdabiałam pudełeczko:

Here you can see a short video clip presenting how I decoupaged the box:


To tyle na dziś... 

Wkrótce wrócę z akwarelowymi zakładkami 💕

Pozdrawiam!

That's all for today. Soon I'll be back with some watercolour bookmarks. All the best!

8 komentarzy:

  1. Ojej! Jakie piękne! Kartka i torebka cudne, a szkatułka... wow! Śliczna ta zieleń, te papiery.
    Filmik świetny - obejrzałam z zainteresowaniem. Bardzo pięknie ozdobiłaś wnętrze szkatułki Justynko. Chyba papier łatwiej przykleić do środka niż serwetkę. Ja ciągle stosuję technikę "na żelazko" :) a tu wprawa jest potrzebna:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw ślubny. Szczególnie zauroczona jestem tym pudełkiem, ponieważ pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zestaw ślubny :D Ślicznie prezentuje się to pudełeczko :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny komplet! :) Wzory kolekcji papierów są piękne, natomiast Twoja umiejętność komponowania niezmiennie mnie zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw wykonałaś. Ten motyw z magnolią świetnie pasuje na tak ważną uroczystość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, romantyczny komplet, będzie wyjątkowym prezentem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...