czwartek, 24 sierpnia 2023

Słoneczne czekoladowniki

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać czekoladowniki - opakowania na czekoladę. Dawno żadnych nie pokazywałam...

Wycinałam i wyklejałam je tak po prostu dla frajdy pracy z papierem. dla zabawy, którą jest spontaniczne układanie kompozycji 😊

Hello :) Today I'd like to present two boxes for bars of chocolate. I haven't posted any for a long time. I made them just for fun - the making of the composition was spontaneous and very, very joyful :)

Wykorzystałam mix elementów z trzech różnych kolekcji ITD:

>>Summer Love Story 1, >>Summer Love Story 2, oraz >>Ephemeral Moments.

I used a mix of elements from three different sets from ITD:

>>Summer Love Story 1>>Summer Love Story 2, and >>Ephemeral Moments.


Brzegi złociłam i delikatnie szarpałam nożyczkami (o >>złotej folii od ITD i ozdobnym "niszczeniu" krawędzi papieru pisałam w >>tym tutorialu)

I made the edges of the paper gold and I made them look shabby on purpose (I wrote about the ITD >>termoton foil and making the paper look shabby and untidy in >>this tutorial).


Papiery dodatkowo ozdobiłam różnymi stempelkami.

Additionally, I decorated the papers with stamps.











To tyle na dziś... 

Dziękuję za wszystkie wizyty - każda sprawia mi wiele radości 💗


PS 

Zapomniałam dodać zdjęć... więc wrzucam po publikacji. Miałam dodać jeszcze zestaw prezentowy - karteczka plus tort pieluchowy, który "upiekłam" w lipcu 😆

Miałam okazję wykorzystać piękny stempelek od >>Agnieszki 💙 Sprawdził się doskonale! Potrzebowałam motywu dziecięcego "NA JUŻ" i w moich kolekcjach nie miałam nic... I wtedy w łapki mi wpadł ten śliczny obrazek... 😊





9 komentarzy:

  1. Czekoladowniki są przepiękne. Wszystko tak cudnie współgra. Wspaniała kompozycja Justynko. Te dodatki tak umiejętnie wyeksponowałaś. Złocenia - niesamowicie wyglądają. Twoje zdjęcia są niezwykłe - pięknie potrafisz ukazać swoja pracę. Podobają mi się również kolory. I dostrzegłam nagietki - lubię te kwiaty:)))
    Torcik - świetny. Kartka śliczna. Ten stempelek od Agi - cudny.
    Przesyłam moc serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne czekoladowniki a i tort z kartką wyszedł cudnie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace Justynko :) pięknie błyszczą czekoladowe ubranka :) Torcik na wesoło i ciesze się, że dodatek do torcika wyszedł z pudełka na światło dzienne :) usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje prace Justynko- wszystkie są wyjątkowe i profesjonalnie wykonane:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Genialny pomysł z tymi czekoladnikami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrażeniem, małe dzieła sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonane z dbałością o każdy szczegół :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tymi Twoimi pracami. Czekoladowniki piękne. Te złocenia ślicznie wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...