wtorek, 10 października 2023

Aquarelles

 Cześć 😀 Dziś post na szybko: kartki w pastelowych kolorach, mocno kwiatowe... 


Hi everyone :) Today it'll be a quick post ;) with lots of flowers and pastel colours.


Trzy karteczki ślubne...

Jedna urodzinowa - dla bliskiej mi osoby 💖

Wszystkie powstały z kolekcji Scrap and Me Aquarelles - te papiery swoje poleżały: tak bardzo mi się podobały, że nie umiałam ich pociąć od razu po zakupie 😄

Three wedding cards... and one birthday card - for my close friend 💖 I made all of them with the collection Aquarelles (Scrap and Me). This set had been waiting for quite a long time - I liked them so much that I couldn't cut the designs after buying them ;)
























I to na tyle...

Dużo się dzieje... Jakoś czasu na hobby mało... Ale to kiedyś minie 😉

Pozdrawiam! Dziękuję, że tu jesteście 💖

8 komentarzy:

  1. Piekne delikatnie pastelowe prace :) z tym czasem to chyba każdy tak ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te kartki, uwielbiam tą kwadratową formę a papiery rzeczywiście są super. a w tych ślubnych podobają mi się bardzo te ażurowe serduszka, zresztą wszystkie tekturki są świetne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Justynko. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatowe motywy zawsze dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki przygotowałaś:) mnie ten brak czasu dobija, bo pomysły sie mnożą a czas jakoś nie może:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, romantyczne!! Bardzo lubię tą kolekcje papierów!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...