wtorek, 24 października 2023

Zimowe plasterki - zestaw czwarty

 Cześć 😀 Dziś coś w zimowym klimacie...


W zeszłym roku zaczęłam robić zimowe drewniane plasterki (>>tutaj są wszystkie jakie ozdobiłam). W tym roku też chciałabym zrobić kilka zestawów.

Hi everyone :) Today I'd like to present something with winter vibes... Last year I made some winter wooden slices (>>they are here) and this year I'd like to continue this kind of artwork.


Jak zwykle obrazki zrobiłam po obu stronach.

I decoupaged both sides of the slices.


W poprzednich trzech zestawach całkiem sporo domalowałam, natomiast tutaj postawiłam na maksymalną prostotę.

Wykorzystałam widoczki z >>tego arkusza A3, nakleiłam je oczywiście w technice decoupage. Domalowałam tylko brązową ramkę - imitującą naturalną korę, którą zamalowałam w trakcie pracy.

In the other sets I painted quite a lot of background, but here I kept everything as simple as possible. I used some winter landscapes ( >>from this A3 sheet ). The brown frame is all that I added. It wasn't possible to keep the original bark.












Te są na moją choinkę, bo jeszcze nie mam dekupażowych plasterków drewna. Mam takie ręcznie malowane.

Kolejnych 10 sztuk - plasterków z decoupage - czeka na moim biurku na wykończenie... 😀

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za wszystkie odwiedziny!

The slices will be hung on our Christmas tree, because so far I haven't decoupaged any slices for our tree - I only hand-painted some decorations last year.

Another ten pieces - wooden slices with decoupage - are waiting on my desk to be finished :D

All the best and thanks for all your visits!

18 komentarzy:

  1. Jakie one są śliczne. Też sobie pomyślałam, zanim dotarłam do końca wpisu, że idealnie pasowałyby na choinkę. Albo jako ozdoba do powieszenia w oknach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, są śliczne, na taka choinkę eco byłyby super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Wspaniałe ozdoby choinkowe :). Lubię taki trochę rustykalny styl w choinkowych dekoracjach. No i... ojej! to już wkrótce Święta?! - jak ten czas zasuwa! Przez ten upalny wrzesień wydaje mi się, że dopiero był środek lata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Jakie piękne! Prawdziwe obrazy, te detale, te kolory... no jak żywe. Zachwycające. Jestem wielką, wielką fanką takich ozdób! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale one są klimatyczne! Podoba mi się ograniczona gama kolorystyczna, widoczki idealnie pasują do koloru drewna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te Twoje plasterki, super będzie wyglądać ta Twoja choinka. Zimowe widoczki bardzo lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują! I te zimowe pejzaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są prześliczne, będą wspaniałą dekoracją. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ozdoby i ślicznie je wykonałaś Justynko. Ładny kształt plasterków:) Te pejzażyki są cudne. Na taka zimę czekam:)
    Zdjęcia zjawiskowe.
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka! Nie mogę się napatrzeć! Naprawdę wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ cudeńka, zapachniało już świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe ozdoby. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądają te widoczki :) Mogłaby być w tym roku taka zima .

    OdpowiedzUsuń
  14. niezmiennie mnie zachwycają Twoje prace:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Widoczki na plastrach drewna wyglądają fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne ozdobne drewienka - piękne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...