poniedziałek, 16 października 2023

Damy i róże

 Cześć 😀 Dziś znów kartkowo... 


W dalszej części wpisu chciałabym się pochwalić moją wygraną w zabawie Lenki (>>Zacisze Lenki).

Hello! Today it's going to be a post with cards again ;) In the next part, below, you will see what I won in Lenka's blog event (>>Zacisze Lenki).

W tych kartkach wykorzystałam nową >>różaną kolekcję od ITD.

Dodałam damy w stylu retro (>>tutaj) i >>dużo róż 😊

A motylki... są mojej własnej produkcji 😉

W kompozycji tych prac brakowało mi jakiegoś niewielkiego "akcentu", który dopełniłby całości... I wymyśliłam, że mogłyby to być motyle.

Namalowałam je, obrobiłam cyfrowo i przygotowałam arkusz z motylkami do wycięcia.

In these cards I used a new ITD Collection paper set (>>Flower Post ). There are some beautiful  >>ladies and >>lots of roses . I made the butterflies myself :) When I was making the cards I realized there was an 'accent' missing... that would make the composition 'complete'.... then I came up with the butterflies :) I painted them with watercolours, prepared their digital versions and made a whole A4 sheet to cut them out.










I na koniec paczka od Lenki...

Dostałam ręcznie ozdobioną kartkę, drewienka do pomalowania: pudełko, wieszaki, podpórki pod telefon...

Pyszną kawę i czekoladki...

A zgłosiłam się do zabawy, bo nagrodą miała być Barbie! 😀 Lalka trafiła oczywiście do Ewy. Ale i o Karolku pomyślała Lenka - dla niego były wspaniałe kolorowanki z naklejkami.

Miny moich dzieci mówią same za siebie... 😊 Lenko, jeszcze raz serdecznie dziękuję!!!



Pozdrawiam serdecznie, dziękuję, że tu zaglądacie 💖

10 komentarzy:

  1. Super są te kartki a Twoje motylki rewelacja , nikt chyba nie umie tak malować jak Ty. Gratuluję wygranej u Lenki a Twoje dzieciaki to słodziaki!!! Tylko dzieci potrafią się tak bezinteresownie cieszyć !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż muszę sie podpiąć pod komentarz Ani, bo napisała wszystko to co ja chciałam napisać;) Cudne kartki,a motylki mnie zachwyciły:) prezenty jak widać, bardzo trafione;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Radość Ewy i Karolka bezcenna :) Madzia zaszalała :) Twoje karteczki Justynko bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie damom w tych różach, karteczki prześliczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne kartki Justynko! Wspaniale je wykonałaś, a motylki są prześliczne. Zachwycają mnie również damy w okienkach. Ten styl lubię, a Ty potrafisz jeszcze tak pięknie tworzyć i utrwalić retro-klimat.
    Prezent od Lenki świetny. Będzie się działo:)
    Uśmiechy Ewuni i Karolka cudowne:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki Justynko, a motylki cudne. Zrobiłaś mi mega niespodziankę - bardzo mnie cieszy, że mogłam zobaczyć radość Ewuni i Karolka, bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Justynko. Jestem zachwycona Twoimi kartkami - są śliczne, zwłaszcza ta z damą trzymającą kota na rękach. Przesyłka od Lenki bardzo sympatyczna, miło jest widzieć uśmiech na twarzach Twoich dzieci. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!!! Wspaniałe prezenty !!! Słodkie masz dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kobiece kartki zachwycą obdarowane kobietki :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...