poniedziałek, 4 marca 2024

Kwiatowy kuferek

 Cześć 😊

Mój blogowy marzec rozpoczynam kwiatowym projektem - Kuferek wspomnień Anielki.

Hello :) I'd like to start my blogging March with a flowery project - a box of memories for Anielka.


Wykorzystałam jedne z moich ulubionych papierów - Shabby Chic for Spring od ITD Collection (papier A3 >>1 oraz >>2, >>3)

Napis malowałam ręcznie.

I used one of my favourite sets - Shabby Chic for Spring from ITD Collection (A3 rice paper sheets >>1 and >>2>>3). I painted the letters on the front myself.
















A tu moja córka prezentuje pudełko - w ten sposób można zobaczyć jak jest duże 😉

And here my daughter is presenting the box - in this way you can she how big the project is ;)




A tu wrzucam video z fragmentami procesu tworzenia.

Here you can see a video clip with some parts of my creative process.


Wiosna coraz bliżej!

Pozdrawiam 💖

13 komentarzy:

  1. Pięknie córka prezentuje pudełko i tu to widać jego wielkość, nie powiedziałabym, że aż takie duże. Napis wykonałaś perfekcyjnie, przyglądałam się długo, bo tak idealny, że myślałam, że dany na zdjęcie komputerowo, a tu czytam, że nie...wielkie brawa. No, a samo pudełko to zachwyt, wspaniałe barwy, przez te kropeczki wydaje się, jakby całe pudełko błyszczało. Drobinki magicznego pudru posypane na pudełko, efekt wspaniały, budzi we mnie dziecko. hehe Twoje prace zawsze podziwiam z uśmiechem na twarzy. Pozdrawiam najserdeczniej Was obie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełko, piękny napis , ja zawsze mam z napisem problem - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!! Cudowny kuper!! Piękny motyw, kolorki i wykonanie - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Es maravillosa, me encantan los colores que has elegido. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko w tym temacie i nie tylko w tym , jesteś perfekcjonistką. Myślałam że ten kuferek nie jest taki wielki , dopiero jak go Ewa trzyma to widać jego wielkość .Ale Ewa też urosła i bym jej nie poznała!!! Piękna ta skrzyneczka i na pewno długo Anielce posłuży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny ten kuferek! Przepiękny :) Nie dość, że funkcjonalny, to jeszcze jak pięknie ozdobi pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełko Justynko, a Ewunia bardzo urosła. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kolorystyka kuferka a córeczka bardzo sympatyczna i z wdziękiem prezentuje pudełko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się ten kwiatowy kuferek :D
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny!! kolejna piękna Twoja praca, choć muszę przyznać że Ewcia skutecznie odciaga od niej wzrok;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna delikatna praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ozdobiłaś pudełko. Znam ten motyw i bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...