niedziela, 10 marca 2024

Kaczki i króliki

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać karteczki, z królikami (a może to są zające?? 😆) i kaczuszkami.

Hello :) Today I'd like to present some cards with ducks and rabbits (or they are hares??:D).






Te z kaczuszkami posyłam na zabawę u >>Uli, na marzec hasło to "ptaszek" 😀


Wszystkie kartki stworzyłam z papierami od ITD Collection. Wymieszałam zestawy >>Early Spring oraz >>Spring Love Story. Dodałam także podarte strony ze starej książki - to naprawdę świetny element, który uzupełnia scrapowe/karteczkowe prace.

I submit my cards to >>Ula's cardmaking event. I made all the cards with ITD Collection papers. I mixed elements two sets: >>Early Spring and >>Spring Love Story.  I added some torn pages from an old book - it's a really great addition to cards and scrap projects.


...Jak dobrze, że jest wiosna!

Zawsze gdy przychodzi marzec patrzę w kalendarz i mówię sobie "najciemniejsza i najzimniejsza część roku za nami" i dziwię się: jak mogliśmy wytrzymać TYLE CZASU bez liści na drzewach i bez kwiatów?...

Już kupiłam kilka opakowań nasion, m.in.: maciejka, słoneczniki, mieszanka polna dla pszczółek...

It's so good spring is coming again! Always when March comes I look at a calendar and tell myself 'the darkest and the coldest part of the years is over' and I wonder: how could we survive without leaves on trees and without flowers for SOOO LONG?...

I've already bought some packets with seeds: evening stocks, mini sunflowers, a mix of field flowers for  bees.






W zeszłym roku miałam bardzo ambitne plany (biorąc pod uwagę moje nikłe doświadczenie z ogrodnictwem) z wysiewem roślin, miałam naszykowane trzy duże doniczki; ale nic z tego nie wyszło, roślinki nie dały rady...  😓 udała się tylko mała łąka kwietna pod płotem.

Ale nie poddaję się! W tym roku podejmuję kolejne próby. 

...Marzą mi się kosmosy 😍 Najlepiej całe wielkie pole kosmosów 😄 ale niestety nie mam tyle miejsca.

Last year my plans were very ambitious (taking into consideration I hadn't had much gardening experience!) when it came to plants. I had three big flower pots, but I wasn't successful, the plants were weak... I only managed to have a little patch of ground with field flowers along the fence.

But I'm not going to give up! This year I am going to try again. I dream about cosmos flowers - a whole field filled with cosmos flowers :D but unfortunately I don't have so much space ;)


Pozdrawiam serdecznie!

18 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki! Dużo ładniejsze niż te w sklepach, które często są tandetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki!! Ja na razie zrobiłam dwie wielkanocne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki aż chciałoby się poczynić podobne tylko nie wiem czy czas pozwoli😁 Justynko z roślinkami tak już jest że nawet tym bardziej doświadczonym nie wychodzi. Nie zniechęcaj się i działaj dalej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne , podziwiam, ja w tym roku rezygnuję z kartek wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki! Ja co roku próbuje swoich sił w uprawach kwiatów na balkonie z różnym skutkiem... Życzę Ci, aby spełniły się Twoje marzenia ogrodnicze

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze podziwiam Twoje karteczki. Pomysł z elementami starej książki rewelacyjny. Ja się na temat ogrodnictwa nie wypowiadam bo się nie znam . ale brawo za kolejne próby !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te Twoje kartki. Gratuluję pomysłowości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiało wiosną! :) Śliczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, pełne wiosennego uroku kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze wiosenne kartki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ważne czy to króliki czy zające- są świetne!
    Kartki eleganckie wyszły 😚
    Moja córka też ciągle eksperymentuje z ogrodnictwem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie fajne :) Kaczuszki takie sympatyczne , że się od razu człowiek uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...