niedziela, 24 marca 2024

Wiosenne magnesiki - zestaw 2

 Cześć 😀 Dziś chciałabym pokazać magnesy z wiosennymi wzorami od ITD Collection.


W zeszłym roku zrobiłam magnesy na loterię w przedszkolu moich dzieci (>>tutaj). Przygotowałam wtedy kilka zestawów (magnes plus brelok plus ręcznie wykonane kartki) jako nagrody w loterii.

I w tym roku również przeznaczę te magnesy na loterię fantową w przedszkolu.

Hello :) In today's post I'd like to present a set of magnets with ITD Collection papers. Last year I prepared a few handmade prizes for a raffle in my children's kindergarten (>>here). And this year I'm going to prepare some similar things - together with these magnets.


Wykorzystałam dziecięce wzory z zestawu >>Spring in full colour.

Podmalowałam je, na każdym domalowałam trzy niebieskie kwiatki 😊 polakierowałam, dodałam magnesy z tyłu.

Proces tworzenia - jego fragmenty - możecie zobaczyć w video.

I chose pictures from  >>Spring in full colour. I added some elements (for example I painted three blue flowers on each magnet), I varnished everything and stuck magnets on the backs. Here's a short video clip.



A do tego oczywiście galeria zdjęć. And, of course, a gallery of photos.









...Nareszcie nadeszła wiosna... 

Równonoc za nami... jak cudownie, że mamy więcej słońca... 

Znacznie łatwiej radzić sobie z codziennymi obowiązkami, pracą, przebijaniem się przez miasto gdy dni są dłuższe.

Może powinnam trochę posprzątać - choćby umyć okna. Ale wiecie co?... Zrobię to wtedy, gdy poczuję, że to "ten moment" 😉 Po prostu wiem, że przyjdzie dzień, że poczuję energię i chęć, żeby to zrobić.

Przestałam gonić z porządkami w określone pory roku tylko dlatego, że "inni tak robią".

Mam swój rytm... I dobrze mi z nim 😀

And finally spring's here. The equinox was a few days ago, it's soooo good to have more sunshine. It's much easier to deal with everyday chores, your job, and getting around the city when days are longer. Maybe I should clean a bit... wash the windows for instance... but you know what? I'll do it when I feel the moment 'has come' ;) I just know that a day will come when I feel the energy to do it.

I've stopped chasing around getting everything cleaned at specific times of a year just because other people do it. I have my own rhythm and I feel ok with it ;)

Trzymajcie się! Take care!

14 komentarzy:

  1. Jakie urocze, z nutką wiosny w swoim pięknie. Jakoś widzę je jako ozdoby kuchni, w których często przebywają dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale urocze magnesiki, wpadły mi ostatnio w łapki te grafiki i się zastanawiałam co z nich zrobić :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na loterię:) Urocze są te obrazki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wielkie serducho że przeznaczasz swoje niebanalne prace na loterię fantową. Świetne te magnesy powstały . A co do sprzątania to chyba masz rację, w końcu w domu się mieszka nie jest to muzeum. Ja choć stara już jestem do tego jeszcze nie doszłam, i myję okna na Święta, choć nie głupieję w tym temacie. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne prace i super pomysł, co do sprzątania ja również nie daję się zwariować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze magnesy. Budzą uśmiech, ciepłe myśli. Śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko jak zwykle przepiękne prace pokazujesz, a takie magnesy na pewno wywołają uśmiech na wielu twarzach:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne magnesy, super kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne maluszki, bardzo ładne te papiery :) Sprzątanie :)- ja lubię ogladać świat przez czyste szyby, ale to nie jest najważniejsze :) Radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maluszki, bardzo ładne te papiery :) Sprzątanie :)- ja lubię ogladać świat przez czyste szyby, ale to nie jest najważniejsze :) Radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutkie!!!! Wesołego Alleluja !🥚🐣

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...