niedziela, 6 października 2024

Zimowe plasterki - zestaw dziewiąty

 Cześć!

Dziś, dla odmiany, coś zimowego 😉


Plasterki, tuż po zakładkach, stały się moją ulubioną kreatywną formą.

Hello! Today... something with winter vibes, for a change ;) Wood slices, just like bookmarks, have become my favourite kind of craft projects.


Rok temu i obecnie ITD Collection przygotowuje wiele wzorów, które - w moim odczuciu - doskonale pasują na choinkowe plasterki drewna.

Te przeurocze zwierzaki są z kolekcji z zeszłego roku - arkusz jest dostępny w wersji >>A4  i >>A3.

Z drugiej strony każdego plasterka umieściłam odbicia z zimowych stempelków.


Last year and this year ITD Collection released lots of designs which - in my opinion - fit into wood slices perfectly. 

These lovely animals come from last year's collection - the paper is available in >>A4  and >>A3 sizes.

Each slice has a picture with an animal and on the other side I  decorated it with stamps.













Tu zapraszam na krótkie video z procesu tworzenia:




...W tym roku już przed 1 października spotkałam w sklepach pierwsze dekoracje świąteczne - szok! 

A ja myślami nadal jestem w letnich klimatach - tak mi w duszy gra przez cały rok 😉 

Zimno się zrobiło, wyciągnęłam wszystkie swetry, kupiłam nową kurtkę na mroźne dni (cała kurtka jest w kwiaty! 😁), i cieszę się, że mogę złapać za pędzle, rozłożyć farby... i albo zimę ocieplić malując plasterki (od prawdziwej zimy wolę śnieżne obrazki 😜), albo na moich akwarelach popodróżować na plażę, albo wśród kwiatów 😉

This year I saw first Christmas decorations in shops even before the 1st of October - for me it was really shocking!... And in my heart I'm still somewhere in summer - well, my soul's there all year round ;)
It's been cold recently, I've found my sweaters, and I've bought a new winter jacket (the entire jacket has a pattern with flowers :D) and I'm so happy I can sit with my paints and brushes, and make the cold season warmer by painting the slices (I prefer snowy pictures to real winter ;)) or travel with my watercolours to a beach, or to a field of flowers ;)

Dziękuję za każdą wizytę! 
Trzymajcie się ciepło!

6 komentarzy:

  1. Piękne! Najbardziej mi się spodobały z miśkiem i pingwinem - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Plasterki są śliczne. Mają urok:) Aż się chce zobaczyć z oknem padający śnieg, a w kącie pokoju migoczącą choinkę. Cuda!
    Serdecznie pozdrawiam Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze motywy wybrałaś na plasterki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Your winter-themed wood slices are absolutely charming! They really capture the cozy vibe of the season. I love how you’ve combined adorable animal designs with winter stamps—such a creative touch! It’s great that you’re embracing the colder weather with your art, and your floral jacket sounds delightful. Here’s to more warm and colorful projects, even as the temperatures drop! Thank you for sharing your creative journey! ❄️🎨✨

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima nadchodzi i nic na to nie poradzimy, tak jest w kalendarzu niestety ale potem nadchodzi wiosna i lato znowu, a czas tak szybko leci. Fajne te Twoje zimowe plasterki super będą się prezentować na choince choć to takie niekonwencjonalne ozdoby !! Stempelki na odwrocie też super. Fajne są te zimowe zwierzaki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...