wtorek, 20 czerwca 2017

Różowo, z różą


Różowo! :)  Drugie pudełko shabby ukończone... I zaraz biorę się za kolejne :) Tak mnie to wciągnęło, że inne prace póki co czekają na wykończenie.

Więcej fotek w dalszej części.

Łapki jeszcze pachną mi woskiem, którym zabezpieczyłam pracę... A dokładniej zewnętrzne boki pudełka.



 Po raz pierwszy zdecydowałam się wykończyć część pracy woskiem, a nie lakierem. Jest to eksperyment, zamierzam sprawdzić jak pudełeczko będzie się sprawowało w użytkowaniu (zostawiam je dla siebie).


Brakowało mi pudełeczka na różne drobiazgi, szczególnie w łazience - spinki do włosów, gumki, jakiś zbłąkany lakier do paznokci (w sumie nie wiem po co go mam - za każdym razem kiedy próbuję pomalować paznokcie kończy się tym, że i tak wszystko złazi, bo papier ścierny, który jest potrzebny przy każdej pracy szybko niszczy wszelkie moje próby zadbania o pazurki :))


Wieczko i spód jednak zabezpieczyłam lakierem - wieczko ze względu na klej od serwetki, dół - ponieważ pudełko będzie przesuwane po półce. Wosk jest zdecydowanie bardziej miękki.


Kolor na zewnątrz to moja mieszanka czerwieni i białego kremu. W środku jest kolor "wiktoriański róż" Pentartu :) ma taki fajny odcień; jest to taki pudrowy, stonowany, delikatny róż...


Paski, które widać na zewnątrz zrobiłam za pomocą taśmy malarskiej.
Shabby mi się podoba, ale zniechęca mnie jednak jedna rzecz - ilość pyłu, która powstaje przy robieniu przecierek... Teraz, kiedy jest ciepło, wychodzę na balkon i po prostu po zakończonej operacji trzepię siebie, wycieram pudełko, swoje łapki, i oczywiście balkon... Jest to trochę męczące i wymaga cierpliwości. A zimą?... będę się chyba ubierać w kurtkę i wtedy wychodzić ;)


Styl shabby polubiłam nie tylko, że ciekawie wygląda, ale także dlatego, że... łatwiej ukryć niedoskonałości drewna :) niestety, coraz częściej gdy kupuję przedmioty z drewna lub ze sklejki, mają one jakieś wady - widać klej na łączeniach, są delikatne ubytki, miejscami elementy są źle spasowane np. przy wieczku (milimetr czy dwa ale jednak) itp. Przy shabby łatwo ukryć tego rodzaju rzeczy, bo praca i tak ma wyglądać na trochę zmęczoną czasem ;)

Swoją pracę zgłaszam w wyzwaniu na blogu Three Wishes - Różana Zabawa. Szczegóły TUTAJ.


Pudełko posyłam także na letnie, truskawkowe wyzwanie w Zielonych Kotach. Pracę posyłam tam ze względu na kolor, którego użyłam - chciałam, żeby wyszedł mi taki truskawkowo-śmietanowy... :) swoją drogą uwielbiam truskawki ze śmietaną... wczoraj i dziś pochłonęłam dwie wielkie porcje naleśników z taką mieszanką... pyszności :)

Szczegóły letniego truskawkowego wyzwania TUTAJ.

Pudełeczko - ze względu na kolor - posyłam także na wyzwanie do Eko-Deco: Graj w kolory-Różowy.
Szczegóły po kliknięciu w banerek.
http://eko--deco.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-graj-w-kolory-rozowy.html
Aktualizacja:
Praca  zdobyła drugie miejsce w wyzwaniu Eko Deco :) Wyniki TUTAJ.

26 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło Ci to pudełko. Urocze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pudełko :-) Dziękuję za udział w czerwcowej zabawie na blogu Three Wishes :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak odbierasz tę pracę :) dla mnie jest przede wszystkim słodko-cukierkowa, ale tak celowałam ;);)

      Usuń
  4. Urocze :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło! fantastycznie prezentuje się wieczko i te przecierki! a co do wykańczania pudełek to masz rację bardzo często są duże niedoskonałości, co mnie złości:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no niestety coraz częściej te drewienka jakieś niedopracowane są...

      Usuń
  6. Takie lata trzydzieste... bardzo efektowna szkatułka na wszystkie drobiazgi. Może i ja sobie zrobię nareszcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zrób koniecznie! :) na pewno wyjdzie Ci super :)

      Usuń
  7. Przepiękna praca. Róż, paski, przecierki - wszystko to, co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodko, różowo, różanie - na taki widok nie sposób nie uśmiechnąć się z lubością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zwykle unikam różowego, ale czasem jakoś tak mnie najdzie, chyba właśnie jak brakuje mi słodkości ;)

      Usuń
  9. Bajeczne pudełko, śliczne kolorki i wspaniały klimat - super wyszło, Justynko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna skrzynka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna skrzyneczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym mieć takie pudełko.Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełeczko:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pudełko - dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...