piątek, 30 czerwca 2017

Prezenty: na ślub i na Dzień Taty

Prezenty wręczone kilka dni temu, więc mogę publikować :)
Dwa podobne zestawy - pudełko + woreczek na wino / butelkę z inną dowolną zawartością (lub jeszcze na coś innego - wedle uznania ;))
Pierwszy powstał ten po prawo - komplet na prezent na Dzień Taty.
Drugi to część prezentu na ślub znajomych.
W dalszej części wpisu więcej fotek :) Zapraszam

Jak zobaczyłam serwetkę z motywem z Kuby to wiedziałam, że powstanie z niej coś dla mojego Taty :) Zawsze fascynowała go ta wyspa, a około 2 lata temu udało mu się spełnić swoje marzenie - razem z moją Mamą spędzili na Kubie wakacje :)




Dół pudełka i wnętrze pomalowałam bejcą (kolor kasztan o ile dobrze pamiętam). Do tego użyłam farb kredowych; przy wykańczaniu zrobiłam trochę przecierek.


We wnętrzu dodałam dekor z dedykacją. Napis wykonałam ręcznie (transfer wydruku z drukarki atramentowej poprawiony farbą). Dekor też jest delikatnie poprzecierany.
Całość jest wykończona lakierem 3V3 do blatów kuchennych - cenię sobie solidność i trwałość. Wieczko szlifowałam i lakierowałam kilkukrotnie, aż uzyskałam jednolitą delikatną powierzchnię.




Drugi prezent został wręczony w zeszłą sobotę.
Pudełeczko jest niewielkie - akurat takie, żeby zmieściły się w nim banknoty :)



Na woreczku i na pudełku jest ten sam serwetkowy motyw. Woreczek przyozdobiłam dodatkowo tasiemką. Napisy na zewnątrz pudełka i w środku wykonałam na transfer na klej do decoupage.



Pudełko najpierw pomalowałam bejcą, później białą farbą kredową, i zrobiłam trochę przecierek - wyszło takie bardzo delikatne shabby ;)
Prezent był ode mnie i mojego Adama, od moich rodziców, oraz od mojego brata i jego dziewczyny - wszyscy zostali uwzględnieni w życzeniach w środku pudełka.




Nie dawaliśmy żadnej kartki - uważam, że takie pudełko jest lepsze niż kartka :) Spełnia dwie funkcje - jest jak koperta na prezent oraz na przyszłość może być wykorzystana na przechowywanie jakiejś ślubnej pamiątki, pendrive ze zdjęciami, biżuterii lub innych drobiazgów. A ja, jak już wiadomo, bardzo cenię sobie praktyczność :D

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjne prezenty! Ale prezent ślubny podbił moje serce! CUDOWNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty :) Podobne pudełko kiedyś zrobiłam z podobnym kwiatkiem. Bardzo lubię serwetkę z tym motywem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też podoba mi się ta serwetka :) chciałam ostatnio dokupić kilka sztuk ale chyba już jej nie ma :(

      Usuń
  3. Cudne prezenty. Twoje pudełka są za każdym razem inne, oryginalne i precyzyjne. Cudownym pomysłem są torby z tym samym motywem. Całość mnie zachwyciła, męski zestaw jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :) bardzo cieszę się, że widać że staram się je dopracować. Męski zestaw nawet mnie zaskoczył -tzn nie spodziewałam się, że wyjdzie tak dobrze - ale największym komplementem był szczęśliwy i zachwycony Tata gdy zobaczył prezent ;);)

      Usuń
  4. Kolejny, piękny wpis, Justynko, ślicznie wychodzą Ci prace w tej technice, uważam że są wyjątkowe. Masz rację - pudełko na ślub jest lepsze od kartki - praktyczna upominek, można w nim schować inne pamiątki z tego wyjątkowego dnia. Jesteś bardzo pracowitą Osóbką, podobnie jak ja, cenisz sobie dopracowanie i staranność, co widać i należą Ci się za to wielkie brawa :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) znów zostawiłaś mnóstwo pozytywnej energii w swoim komentarzu, czuję się naładowana do dalszej pracy :D

      Usuń
  5. Same cudne prezenty zrobiłaś Justynko! Jesteś niesamowicie zdolna!!! Podziwiam i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! :) jest mi super-sympatycznie po przeczytaniu takiej opinii :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piękne prezenty, bardzo praktyczne i pomysłowe ! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne komplety! Rewelacyjnie się prezentują, aż trudno zdecydować, która para ładniejsza! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że prezentowa wersja z samochodami jest naprawdę trafiona w punkt. Myślę, że taki prezent zyska aprobatę tatusiów.
    Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) prezent bardzo przypadł mojemu Tacie do gustu :)

      Usuń
  9. WOW prezent dla taty boski :) A skoro udało mu się spełnić marzenie i spędzili tam rodzice wakacje to teraz patrząc na ten komplecik będzie sobie o nich przypominał :) Rewelacja :) A jeśli chodzi o prezent na ślub to bardzo fajny pomysł. Ja lubię takie prezenty robić ponieważ kwiaty i kartki są dla mnie oklepane. Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł prezentowy. Myślę, że na ślub fajnie się sprawdzi, choć często daje się tylko pieniądze w kopercie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...