sobota, 29 lipca 2017

Pudło z lawendą

Chciałabym pokazać kolejną pracę z serii "metamorfozy" :)


Tym razem ogromne pudło. Kupiłam je na jakiejś wyprzedaży w markecie, rok temu ozdobiłam, ale po raz kolejny nie byłam zadowolona... Pudło przestało kilka miesięcy i teraz w lipcu doczekało się liftingu ;)


Pudło miało być wyposażeniem kuchni, ale finalnie wylądowało w szafie, przechowuję w nim akcesoria zimowe, apaszki, szaliki, parasolkę, rękawiczki, itp. Jest naprawdę mega-pojemne i praktyczne.


Tutaj na zdjęciu "przed" widać jak duże jest: zajmuje prawie całe krzesło:


Nie widać tego na zdjęciu, ale w pierwotnej wersji nie udało mi się usunąć brzegów / granic serwetek - motyw nie był idealnie wtopiony w tło, co doprowadza mnie do szału... Rok temu nie zawsze mi się to udawało, teraz już doprowadziłam "wtapianie" niemal do perfekcji :)



Przy pracy nad nową wersją:
1) całość przetarłam papierem ściernym
2) nałożyłam podkład dla lepszej przyczepności farby
3) pomalowałam całość kolorem fioletowym
4) pomalowałam całość na biało farbą kredową, zrobiłam przecierki
5) nakleiłam wzory z papieru ryżowego, do tego lakier i na koniec koronka


Przyznam szczerze, że nie chciało mi się przemalowywać wnętrza :) Dlatego - jak przy ostatniej metamorfozie skrzynki na warzywa/owoce - uszyłam z surówki bawełnianej taki wkład. Znów wszystko zrobiłam intuicyjnie, ale tym razem spróbowałam zeszyć całość na maszynie mamy :) Dałam radę do momentu, kiedy okazało się, że niestety coś krzywo wycięłam.. . :P

Myślę, że bawełna wygląda lepiej niż takie pomalowane wnętrze.


Ponieważ skorzystałam z motywu lawendy, swoją pracę posyłam na wyzwanie "Styl Prowansalski" w Art Piaskownicy. Szczegóły po kliknięciu w banerek:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/07/style-prowansalski-edycja-sponsorowana.html

Sierpniowa aktualizacja - pudło wygrało wyzwanie "Styl Prowansalski" :) Bardzo miła niespodzianka! Wyniki TUTAJ.

32 komentarze:

  1. Śliczności... powstało romantyczne cudo i już mi pachnie lawendą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna metamorfoza, kocham takie klimaty, przecierki, postarzanie, koronki a bawełniane wnętrze jest tu idealnym dopełnieniem całości. Justynko, wyszło wspaniale i pięknej serwetki użyłaś - tego motywu jeszcze nigdzie nie widziałam.
    Powodzenia w wyzwaniu i udanego, słonecznego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) oj, widzę, że z pośpiechu zrobiłam błąd - to papier ryżowy, a nie serwetka... :) zaraz poprawię :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Justynko, Twoja metamorfoza to był strzał w dziesiątkę, piękny urok prowansalskiego stylu zasłużył na podium - gratuluję wygranej i cieszę się razem z Tobą :-)))

      Usuń
    3. Dziękuję! :) Zaskoczyło mnie to wyróżnienie w ArtPiaskownicy :)
      Dla Ciebie także gratulacje - Twój koszyczek jest przeuroczy i także zasługuje na wyróżnienie :)

      Usuń
  3. U mnie lawenda w wiankach i bukietach u Ciebie na pięknym pudełeczku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ślicznie przerobiłaś pudełeczko. Teraz wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna metamorfoza.Pudełko mnie oczarowalo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. lawendowe dużo bardziej i się podoba :) takie romantyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowe jest zdecydowanie lepsze od poprzedniej wersji... cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  7. Kochana, cudna metamorfoza! czasem trzeba "dojrzeć" do pewnych wizji swoich prac, ale ta jest wyjątkowa! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się - czasem trzeba poczekać, wtedy lepiej się myśli nad jakimś projektem, który wcześniej nie wyszedł :)

      Usuń
  8. Powiem Ci, że pudło teraz prezentuje się bajecznie!!! Cudownie je ozdobiłaś. Podoba mi się koronka wokół motywu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na początku nie wiedziałam, że tam będzie koronka, to wyszło tak podczas pracy :)

      Usuń
  9. Wspaniała metamorfoza!Bawełniane wnętrze sprawdza się tu idealnie.A motyw lawendy...któż go nie kocha?:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda jest ponadczasowa... :) dziękuję za odwiedziny :) pozdrawiam!

      Usuń
  10. Metamorfoza baaaardzo udana. :) Zrobiłaś piękną skrzynkę i nawet jeśli coś źle przycięłaś, to wcale tego nie widać. Poza tym niedoskonałości często są jawnym dowodem na to, że coś zostało zrobione ręcznie, a nie jako wynik produkcji. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też wersję po zmianach odbieram lepiej niż tę pierwotną ;) pozdrawiam

      Usuń
  11. Piękna przemiana pudła:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale piękne pudło! :) Metamorfoza zdecydowanie na plus, prowansalsko i romantycznie :) Powodzenia w wyzwaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna przeróbka, pudło wyszło idealnie :) pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Wygrana należała się pudłu :DDD
    Świetna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna przemiana. Pasowałoby mi takie pudło do salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...