niedziela, 4 sierpnia 2019

Zamiast kwiatów

W wielu Waszych postach czytam ostatnio, że czas szybko dla Was biegnie...
Dla mnie tak samo :)
Przed chwilą był maj, teraz nagle zrobił się sierpień. Kiedy? Nie wiem... :)
In many of your posts I've read that time flies for you...
So does it for me :)
It was May just a moment ago, now suddenly August came. When? I don't know.


Niemal każdą wolną chwilę poświęcam na kreatywne działania.
I później nagle okazuje się, że mam zaległości z publikacją... :)
Dlatego dziś post zbiorczy; wszystkie prace łączy to, że powstały po to, żeby powiedzieć komuś "Dziękuję" :)
I devote almost all of my free time to creative activities.
Then suddenly it turns out that there are lots of photos waiting to be published.
So today I prepared a bigger post... Ale the things presented here are 'connected' - I did the projects to tell someone 'thank you.'


Cztery 'siostrzane' kartki, przygotowane z kolekcji Mintay by Karola (BirdSong oraz 7th Heaven). Koleżanka poprosiła mnie o karteczki-podziękowania dla nauczycieli na koniec roku szkolnego.
Four 'sister' cards, made with Mintay papers (BirdSong and 7th Heaven).
My acquaintance  asked me to make thank-you cards for teachers for the each of the school year.








Dwa czekoladowniki; także wręczone jako podziękowania dla nauczycieli.
Napis na pudełku drewnianym malowałam ręcznie.
Two boxes for bars of chocolate. Also made as 'thank-you' gifts for teachers.
I painted the text on the wooden box myself.






Karteczka z wymianki w Art-Piaskownicy. Tutaj z moich materiałów, druga z materiałów od mojej pary, Etoile. Więcej o wymiance >>> TUTAJ.
A card in an creative card exchange in Art-Piaskownica. Here's a card made from my package; the other was made with materials from Etoile. You can see more works from the exchange >>>here.




I dwa pudełeczka, wręczyłam je jako podziękowanie za ugoszczenie naszej małej rodzinki na weekendowy wyjazd :) W środku były słodkości. Papiery na wieczkach - od ITD Collection.
Napisy "Dziękuję" oraz "Home Sweet Home" malowałam ręcznie.
And two boxes; they were 'thank-you' gifts for taking our family in for a weekend :) Inside I put a bar of chocolate. The papers on the lids come from ITD Collection.
I painted the texts myself.













Myślę, że taki niewielki prezent jest dobrą formą podziękowań... na przykład zamiast kwiatka :)
Kwiaty zwiędną... (zawsze mi żal, wiecie? Jak dostaję kwiaty i później po kilku dniach zaczynają tak smutno wyglądać..).
A pudełeczko można wykorzystać na coś innego - na przykład na biżuterię... albo przybornik na długopisy... albo na wizytówki :)
I believe that such a small gift is a good way to say thank you... for example instead of a flower :)
Flowers will wilt... (I'm always sorry when I get flowers and later after a few days they start to look so sad...).
And such a box? You can use it somehow - you can put your jewellery there... or pens... or business cards :)

A Wy? Lubicie dostawać kwiaty? czy inne prezenty? :)
And you? Do you like getting flowers? Or other gifts? :)

15 komentarzy:

  1. Jakie piękne formy podziękowań pokazałaś Justynko. Jesteś niezwykle twórczą osobą i wspaniale realizujesz swoje projekty. Kartki dla nauczycieli przepiękne. Czekoladowniki podobnie. A skrzyneczki? Zauroczyły mnie:)
    Lubię dostawać kwiaty. Uwielbiam jednak tak pięknie zrobione przedmioty. Szczególnie mnie cieszą, gdy wiem, że były robione czy zamawiane specjalnie dla mnie. Mają wtedy podwójna wartość. Dlatego mnie cieszy, gdy od swoich szkolnych dzieciaków dostaję tzw. laurki :)
    W tym roku z okazji Dnia Nauczyciela otrzymałam 20 portretów (moich) umieszczonych na dużym kartonie w środku którego klasa wymalowała tez szkołę. Fajne:) Takie "kwiatki" uwielbiam:)))
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie piszesz 😊 Wspaniale te pracę, naprawdę. Bardzo podobają mi się te pudełka, a kartki równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ten wpis pełen "dobroci", dosłownie wszystko mi się podoba. A chyba najbardziej te kartki z samego początku - ostatnio mam słabość do delikatnych pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE prace!!! Takie podziękowania dostać :) Obdarowani z pewnością zadowoleni!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne "podziękowania" przygotowałaś. Cudne, ręcznie wykonane prace są rzeczywiście pięknym sposobem, aby powiedzieć dziękuję, ale nie ukrywam, że kwiaty także uwielbiam, pod każdą postacią :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały wysyp wspaniałych prac :) karteczki i czekoladownik są śliczne, delikatne, pastelowe, takie lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wszystkie prace, wspaniale napisane, cudowny post! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe rzeczy zrobiłaś, idealne na prezent. Osobiście wolę dostawać upominki praktyczne, a kwiaty kupuję sobie sama, lub zbieram na dworze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko same rewelacje przedstawiłaś!!! Takie upominki szczególnie cenię:))

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zdecydowaną fanką innych prezentów niż kwiatek :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko rewelacyjne prace. Świetne są te kartki i czekoladownik A pudełeczka w Twoim wykonaniu uwielbiam.
    Osobiście lubię kwiaty dostawać ale tylko określone. Koniecznie doniczkowe .. storczyki i anturium to moje faworytki. Ale zdecydowanie bardziej lubię praktyczne prezenty , pudełka, papiery i inne przydasie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te same uczucia w związku z kwiatami, przez to nawet zrywać ich nie lubię, smutno mi, gdy widzę jak więdną. To wydaje się takie samolubne.
    Za to lubię dawać w podziękowaniu takie własnoręcznie wykonane rzeczy:-) Pięknie je wykonałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu praca jak to u ciebie bywa zachwycające :) Pudełko malowane ręcznie jest cudowne. Co do kwiatów też mi ich żal ale uwielbiam zrywać takie polne do wazonów,a z tych które dostaję np róże staram się uratować w ogrodzie robiąc sadzonki z łodyg i niektóre się przyjmują i już po dwóch latach można się cieszyć dorodnym kwitnącym krzewem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam za błędne imię Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty jako podziękowanie szczególnie jak są tak pięknie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...